Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Friday, January 30, 2009

cuti2 malaysia kami "klante..."



baru2 ni....sempena cuti raya cina, aku n mmber g mer0nda2 ke klantan. wahhh....sy0k giler blanje kat sna. abis duit den! ha3 tp xpe, yg pntg kepuasan. btl x? hu3...abg l0ng aku tau, abis arr. tp yg plg xbleh lupe g tepi pntai. "pantai seirama bachok" mmg gmpak beb! 0mbak die kuat giler. tp still org bleh bmndi-manda dgn senang ati. brani mati betul d0rng. aku yg duk kat tepi juz bgmbr jelah. smbil tgk aksi brani mati d0rng 2. then, makan kat sn. minum air kelapa+aiskrim. mmg best. smpai sni nk lagi....tp ble aku citer dgn family aku, d0rng pelik je. tp aku p0n mule2 pelik jgk. hu3 g sn b0r0ng tudung, kain ela, baju batik f0r my laling...luv u syg! ha3, then beli suar jeans cap ayam...lantak arr. jnji cun. lps 2 beli k0p0k skit. smpai umah mmber kucing die g bntai k0yakkan plastik die. hampeh btl. tp xpe...el0k je lg. gnti plastik je. wahhh....bjalan mmg best. tp ttp rs nk blk. iyelah duk umah org mn la bestkan. umah sndiri jgk di hati. sel ttp kesygn walaup0n xde "wakaf che yeh"....

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...