Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Thursday, August 13, 2009

layannnn...

.
sgt mnyesal pergi pesta k0nvo td...
nape org nyanyi lagu ni???
hati sgt trusik
tp skrg ni mcm nk layan lagu ni la.
s0b3x
.
syahdu ttibe~~
lagu ni dl penah mjadi lagu thangat bg aku.
sedih dgr
klu bleh xm0 dgr da.
tp td d0rang nyanyi
wat aku tringat blk
jht la d0rng ni...................
.

Semalaman terkenangkan dirimu
Mengalir air mataku membasahi pipi
Mengapa kau sanggup meninggalkan diriku
Sedangkan kau tahu perasaan ini

Kau berjanji akulah kekasihmu
Sanggupku singkirkan semua cerita yang lalu
Tidak ku duga ini akan terjadi
Kata perpisahan yang kau pinta

~korus~
Biarkanlah
Biarkan aku hidup sendirian
Tak ingin ku mengenangkan kisah lama
Biarkanlah
Biarkan aku hidup sendirian
Kerana hati ini telah dilukai

.

~aduh...da bhutang 2 tag ni. xpe2, bg skit ms lg...mst tag itu akn d jwb k!

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...