Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Friday, October 14, 2011

...Tips dari senior PUAN...

Hai korang. Assalamualaikum.

Ni nak lapor kat korang semua yang saya tengah gigih siapkan doorgift untuk tetamu vip saya. Ada lagi dalam 45 kotak je yang tak siap lagi. Jadi malam ni bolehlah tarik nafas sikit. Rileks2.

Malam ni nak share dengan korang pasal kawan-kawan sekerja saya. Eh, bukan nak mengumpat. Tapi nak cerita yang baik2 je ni. =p

Sedia maklumlah kan, kawan2 sekerja saya semuanya kategori PUAN. Yang CIK boleh dibilang dengan jari. Jadi, bila dah dikelilingi dengan puan2 ni, ceritanya jadi lainlah. Nak2 nya dorang tahu saya lagi sebulan je nak join group dorang. haha

Banyak saya dapat tips2 dari dorang. Ramai sangat nak berkosing ilmu. Saya ni antara nak dengar dengan tak je. Iyelah, kadang2 tak sanggup nak dengar. hahahaha...Naik malu sendiri. Tapi kakak2 yang dah terer ni, apa ada hal iye tak?

Adoi...Saya kadang2 duk tepi sengih2 je. Kadang2 muka berkerut sebab tak faham. Susahlah kawan dengan senior puan ni. Terlebih advance! Tapi kat sini tak bolehlah nak cerita apa yang tips dorang bagi tu... Sebabnya, nanti kang kena black list plak blog saya ni. Sebab tak sesuai untuk bacaan umum.

Ish, proses sekarang ni memang proses malu lah kan? Sebab ramai sangat yang asyik perli2 kita. Tu tak kira lagi tu, hari kita kerja semula lepas majlis kahwin kita. Mesti ramai yang akan sengih2 sumbing.

Adoii...Tak sanggup mak!

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...