Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Tuesday, February 21, 2012

...Alhamdulillah...

Assalamualaikum sumer...

Wow weeee... Saya baru nak munculkan diri. Lepas kahwin terus lenyap. hahaha... Lepas kahwin hari tu punya la busy duk berjalan. Then, memang malas nak update blog. Sian kat blog ni.

Lepas penat berjalan sakan, ada halangan lagi nak update blog. Nak tahu apa? Terus mabuk2. Ehem... Saya tengah mengandung sekarang. Alhamdulillah. Ok. Memang cepat dan jangan terperanjat. Rezeki Tuhan bagi awal. =p

Mula2 memang mabuk teruk sangat. Muntah sesaja. Makan tak nak. Berat terus turun 10kg. Bayangkan la...memang dugaan sangat mengandung ni korang. Rasa macam takut nak lalui lagi.

Dan hari ni, check up lagi. Alhamdulillah...makan dah selera sikit. Tapi berat still tak naik2 pun. Nurse dah bising. Sebab kesian kat baby. Dah tu nak buat macamana. Saya still rasa loya2 lagi. Lagipun, sangat sibuk kerja. Badan sentiasa penat.

Masa mengandung ni banyak sangat dugaan. Kerja bertimpa2. Suami jauh. Tapi tak apalah... asalkan baby dalam perut ni sihat. Baby saya dah nak masuk 4 bulan. Perut pun dah buncit comel. Nampak awal sebab mak kata kulit perut tebal. Haih...memang ler. Minum air skit je pun dah buncit. :)

Doakan kesihatan saya ye korang.

3 comments:

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...