Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Tuesday, February 17, 2009

H.O.U.S.E


hari ahad ari tu...aku g tgk wyg dgn rihan n bib judin. hu3. lmbt plak nk p0st kat sini. kteorg tgk citer HOUSE. citer ala-ala antu.

yg aku peliknya, apsl dlm panggung aku s0rng je yg mjerit? ha3...sian c0uple kat sblh aku ni. mst k0rang agak terggu kan? sab0 la eh da dpt jiran mcm ni. hik3

yg lagi pelik...ble aku mjerit, org lain gelak. gelakkan aku! pehhh...malu ar. da citer 2 mmg tkejut2. tp org lain rileks je. hampeh btl. pnghayatan lemah d0rng ni. =)

ape2 p0n...citer ni dpt la skit ilangkan krinduan aku pd cinema. da lm giler tak tgk wyg. time dgn ex bf dl tiap2 mggu kteorg tgk m0vie. tp dgn remy...hmm........die busy. xpe2. ha3 (gaya redha)

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...