Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Friday, February 13, 2009

takziah buat sue n family

12.02.2009...tarikh keramat wat my best fren. suraya. takziah buat sue n family atas pemergian ayahanda tercintanya buat slamae2nye...al-Fatihah.

kul 2 lbh sue msg aku. blari aku g dlm blk nak amik hp. xtau la knp...then bc "bib, ayah aku da meninggal dunia...". time 2 sgt2 tkejut. s0, aku p0n k0l sue. tanye mcmane bleh jd mcm 2. aku mmg kenal dgn ayah die. agak kenal rapat. dr sek kan kami kwn baik. family die sumer aku kenal...

lps k0l, aku msg sue...ckp aku xleh blk nak lwt die. sbb jumaat aku ade klas pg. then sbtu aku ade discussi0n. but, aku btl2 tak smpai ati nk biarkan je die. sian die. mybe aku agak jht klu aku tak blk lwt die. aku duk fkr2...mata sgt ngantuk time 2. mlm td aku td0 lmbt...then bgn g klas pg. sbb 2 aku agak mamai2 time ni..

aku msg remy, tanye opini0n die..then die ckp, g la blk tgk sue..tp aku ade klas esk pg. mcmane nk wat ni? confiuss gile..ttibe rehan bg idea kte0rg sewa kete. aku p0n trs stuju.

dr kul 3pm kami cr kete...kul 6pm br dpt. trs siap n tt0lak ke sg.buluh. akhirnye aku dpt jgk jmpe sue n bbrapa mmbr lain yg dpt mlawat. sgt sdh. but, aku tak bleh nk nangis..xtau la nape.

ttibe aku p0n tringatkan kat ayah aku...rindu sgt dgn die. but, Allah lbh sygkannya. biarlah die pergi dgn tenang...h0pe abah aman di sana..

sm0ga sue tabah mengharungi dugaan ini. sm0ga juga ayahnya ditempatkan di tmpat org2 yg briman dan bertaqwa..begitu jugak dgn abah.. amin!

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...