Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Wednesday, June 10, 2009

+sm0ga kebahagiaan itu kekal miliknya+

.
Aku br dpt 'ym' dr s0rng mmbr. die bgtau, bl0g die da d update. s0, aku dah bleh da bc bl0g die...aku p0n dgn gel0johnye bukak bl0g die n st0p main games. he3
.
satu demi satu entry die aku baca...syukur la. die dah hepy da skrg ni. sblm2 ni..die slalu ngadu dgn aku, citer2 sedih die..aku dgr then aku bg la nsht sdkit sbyk. sbnrnye aku takut nk bg nsht pd die. takut memburukkan lg keadaan. tp, aku bg jgk. mybe idea aku 2 bgs ke kan...he3
.
mmbr aku ni ikut sumer idea aku 2.....dan akhirnye, die mngadu lg. die xmmpu nk trskan. die nk jd mcm aku. kuat. aku kuat??? nak ketawa tbahak2 aku bc. tp aku still maintain. sbb aku tau, klu aku tnjuk aku lemah, die akan jd lbh lemah. aku p0n bg la idea lain utk die. n alhamdulillah...sumernye sttle. byk kali die ckp tq kat aku. he3...aku plak malu2. aku ckp, aku x buat apa2 p0n.
.
sbnrnye...mmbr aku ni bdk upsi jgk. kami kenal mlalui fs. die add aku. sbb die tgk fs aku kat fs bf aku. s0, dr situ kami kenal...lm2, jmpe p0n snyum then b0rak2 dlm ym. ms ym, die luahkan perasaan die...aku fhm ape yg die rs. aku cube yg tmmpu utk bntu die. walaup0n ms ym 2, r0mate bsg kat sblh smbil gelak2kan aku. r0mate ckp...mslh sndiri p0n xbleh sttle. diri sndiri p0n lalui bnda yg sm. nak nshtkan org....lps 2 die gelak2. (mcm 2la lbh krg ayat r0mate). tp aku slalu ckp dgn r0mate. smbil aku nshtkan org, smbil 2 aku mem0tivasikan diri sndiri. ha3 (tugas yg mulia ni...hik3)
.
ape2 p0n...mmbr aku ni dah hepy da sgt skrg. sumernye da pulih die ckp. h0pe hepy die ni bpanjangan dan utk slamenye. aku hepy tgk die hepy. die ckp die syg kat aku...syg ke??? hahahahha.
.
mgkin nsht2 aku 2 byk gunanya. tp yg aku peliknya, aku sgt pndai nshtkan org...tp aku sndiri p0n tgh pening2 lg. la~la~la~
MyEm0.Com
.
t0 kak shima...
h0pe akak bahagia buat slamenye.
jdlah kuat yg mcm akak inginkan 2.
jdlah kuat yg mcm akak lihat pd bib.
walaup0n pd hakikatnya,
bib taklah skuat yg akak fikirkan.
bib hepy sgt tgk akak dah bahagia.
sm0ga kebahagiaan itu milik akak slamenye....
peliharalah kasih syg itu,
bajailah kasih syg itu,
kerana...
tanpa pengliharaan yg baik,
ia akan layu.
tanpa baja yg baik,
ia akan mati.
semaikanlah ksih syg itu dr hari ke hari....
jika tidak,
kasih syg itu semakin lama semakin menjauh pergi.
.
.
.
~buat ms skrg ni...xbleh link bl0g kak shima lg. kena tanye die dl, bleh atau x bl0g die 2 d k0mersialkan...he3
MyEm0.Com

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...