Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Sunday, October 25, 2009

ape i2 b0san?

.
aku org yg mudah b0san dgn ssuatu
.
i) di dalam klas, aku hanya bleh cncenrate pd ckgu/lecturer hanya 5-10 minit shj...slps itu fkrn aku akan trbang melayang entah ke mana . dl time sek aku slalu kena mrh sbb bnda ni.
.
ii) klu b'ym..aku hanya rs sronok dan bgelak ketawa hanya 10-15 minit shj...slps itu, aku mula b0san dan akan mula mmandang katil.
.
iii) jika bmain games? main games??? aku lgsg xbleh bmain games! b0san mngulangi perkara yg sm. brulang2 kali. aku lihat org bmain games p0n aku sudah b0san. tiada 1 games p0n yg tsimpan dlm lapt0p aku ni. games d hp hanya akan bfungsi ketika aku benar2 b0san. itu p0n aku akan buka s0und yg kuat. agar aku rs sdkt thibur.
.
iv) mn0nton cd....sprh2 dan slalu tidak b0leh habis dlm 1 ms. klu ceritanya asyik wat aku mnguap, lgsg xnk abis smpai ble2.
.
v) dgn manusia...jika manusia itu lgsg tidak b0leh mnghiburkan hati aku, aku xkn pedulikkan kewujudan die. hahahaha<----dan kdg2 aku juga mb0sankan manusia lain juga.
.
vi) dgn bf...klu aku b0san, aku cr lain la! hahahahhahahahaa...xdelah, klu aku b0san aku akan....hmm....ohhh, lupe plak die xpenah buat aku b0san. SGT XPENAH. die sgt baik! (yg 2 aku pura2 baik je. yg ni sebetulnye...hp die akan bbunyi n ttera ayat begini "bosan la mcm ni! kte putus la" .)
...mls aku nk lyn bdk ni<----kata en.per0t di melaka.
+
+
+
pendek kata...aku tidak bleh buat bnda yg sm brulang kali. tidak b0leh bbual tlalu lama. tidak b0leh mdgr bnda yg sm. tidak bleh pegi ke tmpat yg sm stiap hari. tidak bleh mngadap karenah manusia yg mb0sankan. dan kdg kala tidak boleh menahan rs sabar begitu lama.
.
hidup ini perlu ceria dgn ksh2 yg gembira.
~sape s0kong sila angkat kaki!~

2 comments:

  1. kak shima sokong...!!! kak shima dh agkt kaki dh...dua2 belah lg... hahhaah.....

    ReplyDelete
  2. akak s0kong yg mn satu...
    byk yg bib tls 2...
    =)

    ReplyDelete

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...