Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Wednesday, December 30, 2009

mari2~~

.
waaa...mls sggh nk mnaip skrg ni. tp xske plak bl0g ni d biarkan sepi.
wahai en/pn m0od...sila la dtg kemari! huh~~

tak lama lg 2010 dtg mjelma. cpt btl ms blalu. lg brape ari um0 p0n akan btambh. nak2nye aku ni lahir kire awl2 thn la jgk. s0, cpt la tua dr org2 lain skit.

lg brape mggu nak g wat praktikal. umah sumer da ade...walaweiii, umah praktikal aku cun abis ok! duit sewanya p0n cun jgk la. d tambh cun lg...sewa p0n 2 org je. ekekeke...nak privacy katanya. (wehh..jgn slh fhm. kami bdua straight ok.................) kteorg mls nk sewa ramai2. lgp0n bdk yg praktikal dgn kami 4 org bdk mate. kenal p0n tidak...dan ble d fikir2kan blk, klu sewa sm2...d0rng maj0riti, nnt kami kena buli la plak. s0, xm0 la...

.
skrg ni dlm pr0ses m'listkan sumer keperluan. mklumlah...nak duk jauh ni nerves lbh la plak. br skrg aku rs yg aku ni mcm2 xde lg. naik pening jgk la.
.
lg memeningkan...ramai sgt ble dgr aku nk g pratikal je mst d0rang ckp "xtau la sape yg buli sape, ckgu buli anak murid ke...anak murid yg buli ckgu.."
.
lbh menyakitkan ati...ramai plak skrg ni ckp muka aku ssuai jd nurse je. hahahaha... jap lg org yg sakit 2 btambah sakit. wehhh...aku ni ganas sbnrnye. tp xsumer org tau. tgk muka mmg la. cuba kenal dl...mmg x d sangka.
.
ayat d0rng ni wat aku jd makin takut la plak. s0 aku kena fkrkan strategik yg bgs lg bkesan utk bakal2 student aku supaya d0rng takut dgn aku!
.
JAGALAH KAMU SUMER! CIKGU NI GARANG OK...


4 comments:

  1. hurmm ya ke bib ganas...
    ko tu bukan kuat mrajuk ek...

    ReplyDelete
  2. aku kuat mrjuk ala2 ganas...
    hahaha

    ReplyDelete
  3. Kalu bib garang, aku orang pertama nak tergelak... :)

    ReplyDelete
  4. ekekeke....

    nape sumer org x cy yg aku ni garang???

    aku akan bktikan!

    hahahhaa

    ReplyDelete

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...