Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Monday, February 15, 2010

sakit dan sakit

telinga skali lg sakit...
dan skali lg ke klinik yg sm...
bjumpe d0ktor yg sm...
dan skali lagi kena alergik...
satu bdn tumbuh ruam2 kecil.
tensen je~


ble g klinik sbb ruam2 satu bdn
kerana ubat telinga yg elergik itu,
makanya
d0kt0r d klinik 2 mntak g h0spital trs
amik surat then trs bt0lak ke wad emergency.
wahhh...
nervesnye!
hahahaha


smpai je mmg skjp dpt jmpe d0ktr.
xpyh tggu lama2.
best la!
check punye check...

0ooo...
bukan skt telinga rupenye.
tp,
t0nsil aku da mula bengkak trk.
dan sktnye smpai ke telinga la.
urat smkan..


dan skrg ni...
aku sdg menanggung rs skt yg tramat.
petua abg aku,
mkn aiskrim vanila byk2...
then skrg sgt byk da aku mkn.
trasa nk dmm plak.

rabu da sek~
huh.......................

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...