Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Friday, March 25, 2011

...Busylah...

Lama sangat tak update ini blog. Sengajakan saya nak tunjuk gambar tunang lebih-lebih. hahaha...Mana adalah. Minggu yang sangat-sangat sibuk.

Dalam minggu ni pula, saya mc 2 hari. Adoiii..demamlah pula. Bila orang tanya, demam kenapa? Saya jawab 'demam tukar status'. Ada ke? :P

Bunyi macam galak jekan. hahaha...Tapi cikgu-cikgu senior yang menggalakkan saya. Sibuk cakap muka makin berserilah. Apalah. Saya bukan kahwin pun. Bujang lagi apa. Cuma dah dicop je. Tak adalah banyak beza pun kan. Still lagi boleh dingorat dan menggorat! hahahaha

Ok2...Saya nak sambung kerja. Esok ada pertandingan kawad kaki. Kena bawa budak pergi lawan debat. Ada latihan hoki. Oh, keratlah badanku ini. Inilah nasib cikgu muda dan belum berkahwin. "Dia tak ada keluarga lagi."

Ok. Fine.

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...