Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Sunday, March 13, 2011

...Pukul 3...




Buku baru untuk dunia adik kembar saya. Tahniah adik kembar. hahaha

Ok, memang nampak sangat saya tipu. Mana ada orang dah yang ada muka sebulat saya. Mekap macamana pun, muka bulat tetap maintain. Tetap tak boleh disembunyikan.

Dunia baru untuk saya. Rasa sangat seronok. Tak tahu kenapa. Padahal, pukul 3 sarung cincin pukul 6 kami dah bergaduh. hahahaha.

Gambar lain dan cerita lain tak boleh nak update sekarang. Sebabnya, gambar2 still ada lagi kat cameraman saya. Jumaat ni baru dapat. So, tunggu jumaatlah. Tu pun kalau cantiklah saya dalam gambar tu. Kalau tak, saya simpan gambar tu bawah katil je!

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...