Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Saturday, May 21, 2011

...I love hoki!...

Fuhhh..fuhh..fuhh... tengah tiup habuk ni. :P

Lama sangatkan tak update blog ni. Sibuklah. Lagipun saya dah jarang sangat dah duduk mengadap depan laptop ni. Sebab saya dah tukar profesion. hahahaha

Dekat 3 minggu dah saya tak masuk kelas. Dah tukar bidang. Asyik duduk kat padang je. Kulit muka pun dah gelap ala-ala kicap tamin. Tak tipu. Sebab tu jugalah saya terpaksa cancelkan untuk tangkap gambar pre-wedding saya. Adoi...macam-macam tertangguh.

Habis je kerja kat padang. Disambung pula kat stadium. Alhamdulillah, saya dapat pengalaman baru. Saya dilantik jadi pembantu jurulatih daerah Gombak. Perasaan? Sangat best. Elaun dia banyak. Lepak kat hotel seminggu. Macam-macam baju dapat. Nunang pun dapat sekali. Dia nak tumpang glemerlah kan. hahahahaha.

Ini player Gombak Setia. Alhamdulillah, dapat naib johan. Kalah pun kalah penalti je. 1-0. Tak ada rezeki lagi nak jadi Johan kot. Tak apa. Sebab dorang nilah saya yang dapat nama. Padahal saya bukan ajar pun, saya duk marah je kat tengah padang. hahahaha

Ohh...sebayanya kami! hahaha

Yang ini pula player lelaki. Alhamdulillah juga, sebab dapat jadi Johan. Korang sangat gempak. Hampir separuh dari dorang ni dapat jadi wakil daerah Gombak.

Habis cerita untuk hoki peringkat daerah. Untuk peringkat negeri, saya bawa kontinjen Gombak sampai sekarang pun tak ada gambarnya lagi. Jadi tak bolehlah nak share. Gombak team lelaki dapat no 4, tu pun kalah penalti. Sedih sangat.

Team perempuan pula, kurang bernasib baik sebab awal-awal lagi dah masuk kumpulan heroin-heroin hoki. Sah-sah tercabar. Apa-apa pun, 2 games kami kalah 1-0. Dan satu game menang 2-1. Tulah, group kitaorang yang satu team tu jadi Johan, satu lagi jadi Naib Johan.

Tapi yang penting, Gombak tak adalah jadi kumpulan belasahan. Hee~

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...