Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Wednesday, July 13, 2011

...Deco meja vip...

Hai bakalbakal pengantin. =.=

Ahad ni insya'Allah nak pergi Nilai 3. Nak shoping barang sikit. Idea dah banyak ada. Thanks pada B2b yang lain. Sebab kongsi idea korang yang best2 n cun2. Sangat tak sabar nak tiru! haha

Doorgift dah settle. Untuk vip pun dah settle juga. Vip saya buat untuk 250 orang tau. Banyak tak? hehehe...Ntah la ye, kalau boleh kawan2 tu semua nak digolongkan sebagai vip. =p

Ok. Cerita pasal vip, nanti majlis saya buat kat dewan. Jadi, saya akan sediakan beberapa buah meja vip. Siap akan ada nama meja untuk siapa tau. Minta2 semua tu sempat saya buat. hehehe...Bila dah ada meja vip, saya terfikirlah nak buat deco sikit kat atas meja vip tu. Idea memang dah ada. Tapi tak boleh lagi nak share dengan korang. Sebab barang nak dideco tu tak ada lagi. Tapi bila dah ada, saya tunjuk ok. Tak pun kalau korang nak tengok, datanglah kat majlis saya nanti. Amacam?

Tapi sebelum tu saya dah cari kat google deco2 meja. Cun2 juga. Tapi saya paling berkenan yang dua ni... meh tengok!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Yang ini! yang ini! =p



Kenapa semua bunga? Sebab saya memang suka bunga. Tak nak letak benda lain. Nak letak bunga je. Simplekan? Tapi yang simple lah senang nak tercapai. hehehe...kalau susah2 sangat nanti tak sempat pula nak buat plus bajet tinggi. Saya punya deco lagi simple tau. Bunga banyak2 tu macam membazir je. S0, jom jimat! =.=

Ehem..ehem...tengok hantaran kat bawah ni. Sweet sangatkan?

Ok, saya dah tak boleh mimpi dah nak ada hantaran warna pink. Nanti kena sound.

"Kemaruk sangat dengan warna pink"

hahaha...ok bye korang.



No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...