Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Saturday, August 20, 2011

...Tak semua kita tahu...

Hari ni saya masuk MukaBuku Nunang. Biasalah, menjalankan aktiviti pengintipan. haha... Bukan apa, saja nak cuci mata tengok kawan-kawan Nunang. Ohh..kacak! =p

Gatalnya. hehehe

Tapi yang kelakarnya. Saya baru tahu sesuatu. Ceh, dah dekat setahun lebih. Baru saya tahu benda ni. Huh...dahlah tempat belajar kami sama. Tapi boleh saya tak tahu? Nampak sangatlah saya ni dengan 'dunia sendiri' je. Ke saya yang tak ambil kisah sangat pasal Nunang? Hmm...

Dalam saya geledah MukaBuku kawankawan Nunang, saya klik pada satu album kawan dia ni. 'Malam Anugerah Keterampilan Pelajar'. Ok, malam ni sangat glemer. Kalau lepas je malam ni, saya mesti akan sibuk tanya siapa menang anugerah itu? Siapa menang anugerah ini? Diri sendiri memang tak akan tercalonlah. Dah kerjanya tidur je dalam bilik, anugerah apa yang sesuai? =p

Ok, balik pada cerita asal. Saya pun tengok2lah gambar2 dalam album tu. Oh, Nunang ada komen.

- thanks iena.. x dpt pegi tgk gmbaq pun jdi la...-


Tu komen Nunang. Saya fahamlah dia memang tak dapat pergi. Sebab time tu kitaorang tengah praktikum. Tapi dia pergi ke tak ke...penting ke? hehehe

Tup..tup..tup... kat satu gambar lagi. Kawan dia tulis..


Malam Anugerah Keterampilan Pelajar bg thn 2009 kpd club2 n student2 yg mgambil bhagian n mlibatkan diri dlm pelbagai aktiviti luar n dlm cmpus..congrate!! xpecially 2 UWSC (upsi water sport club@canoe club) n xlupa pd wanie n abg mel tuk olahragawan n olahragawati...

Haa..mahunya saya tak terperanjat! Nunang pernah dapat anugerah olahragawan UPSI??? Glluuppp.. telan air liur mok cik!

Kenapa sebelum ni saya tak tahu pun???



Walaupun dah nak kahwin, tak semua perkara kita tahu tentang pasangan kita kan? Huh...atau saya yang tak ambil berat pasal dia?

Entahlah...

2 comments:

  1. wahh hebat tu tunang kamu.dapat anugerah.:)

    tapi betul pun,org kata kalau 10-20thn kahwin pun blum tentu kita kenal betul2 pasangan tu (eceh pandai je cakap kan :P)

    ReplyDelete
  2. aish...xde la hebat p0n zimie. tp 2lah, dekat nak kawen br tahu. hehe

    ReplyDelete

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...