Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Saturday, November 14, 2009

bye2!

.
mlm ni merupakan malam trakhir aku tid0 kat katil khar ni...sbb esk da nk blk umah da. rs sedey nk tgglkan katil ni walaup0n aku slalu merungut sakit badan ble bgn td0 sbb tilam die punye la nipis. hehehe...tp aku ttp syg dgn katil ni.
.
lps ni...da xde da nk td0 kat sni. mst aku akan rindukan suasana khar yg bising n sntiase sibuk dgn penghuninye.mst rindu! (tp klu korg tnye nk ulang lg x kenangan 2 sumer...of c0z aku xnk! hahaha)
.
ble kaki akan melangkah keluar dr khar, tntu skali ramai teman2 yg akan aku tinggalkan. byk kisah dan cerita yg akan hanya tinggal kenangan. buat teman2 yg da ajak aku kuar mkn sm2 wat kali trakhir, mntak maaf sgt2 klu aku xdpt nk tunaikan permintaan 2. sbb masa x mengizinkan. mungkin lain kali kte b0leh jumpe lg...walaup0n diri sedaya upaya nk menerima ajakkan 2 sumer, tp memandangkan tak mahu ganggu teman2 yg msh sdg exm, niat 2 tpkse d batalkan. nk tggu smpai k0rang abis exm, xmmpu plak. sbb family asyik k0l tanye ble nk blk.
.
jd mlm ni adalah mlm trakhir. sgt sedey....nsb baik smpat jmpe mntan2 jmk khar walaup0n hanya tggl brape org je yg dpt dtg mkn sm2 td. tp xpe...yg dtg 2 p0n da kire sgt best. sebaknye rs!

ni jelah yg dtg....lps ni kteorg sumer akan menuju ke dunia masing2. msg2 akan wat praktikum. akan tpisah jauh. entah ble akn jmpe n gelak ketawa sm2 lg. gud luck buat k0rang. aku d0akan yg terbaik utk kte sumer. mengenali k0rang adalah salah satu perkara yg terbaik dlm hidup aku.

~setiap pertemuan pasti ade perpisahannya. cuma lambat atau cpt shj yang kte tidak tahu~

~mntk maaf pada sumer....jika ade salah dan siap yang melukai hati~

6 comments:

  1. wah, cik kaseh dh habis exam...
    seghonok btol...
    nanti prak kat mana?

    ReplyDelete
  2. rizal---> da k0 xde..mcmane nk ade gmbr. meh dtg sni..tp time kte0rg k0nvo la ek. he3

    dr.faiz---> praktikal nun jauh d sana. hahahaha...wat kat bagan serai.

    cekkema--->mmg sedih cekkema...
    =(

    ReplyDelete
  3. huhuhu.. sgguh tersentuh aku membaca nukilanmu ini Bib..

    aku pun nk mntak maaf la.. coz kita dh x jmpa lg, dh x semeja meeting g, dh x gelak2 dgn rakan2 lain.. huhu...

    tp time prktikal kita still 1 daerah yg sama so leh r jumpa.. klu terjmpa d pasar mlm tu.. jerit2la wei.. hehehe..

    ReplyDelete
  4. iyelah a.k...aku p0n xjd nak sedih lebey2 ble tau k0 dekat je dgn aku. nnt kte g dating sm2...xp0n ng0ratkan la sape2 utk aku nnt kat sana. hahaha

    ReplyDelete

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...