Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Sunday, November 8, 2009

semakin hampir~

~aku plg seni0r~

melalui hari2 trakhir d upsi....bcampur2 rs yang ade. gembira, sedih, xsabar, rs khilangan, lega dan pelbagai lagi. satu prasaan yang sukar utk d gambarkan.

melalui hari2 trakhir d upsi.....byk yg aku cuba mnfaatkan dgn masa yang bbaki ini. semuanya akan tinggal kenangan nnt ketika kaki ini melangkah untuk meninggalkan bumi tanjung malim yang suatu ketika dahulu amat asing bagi aku. tp tidak lagi kini.

.
melalui hari2 trakhir d upsi.....byk kenangan yang tsemat di hati. sedih, gembira, suka, duka, pahit, manis..sumernya ade aku lalui. itulah erti kehidupan yang perlu dlalui oleh setiap insan yang bergelar manusia.
.

melalui hari2 trakhir d upsi.....ramai teman2 yg akan aku tinggalkan. pelbagai cerita dan kisah ade d sini. dan pastinya akan tetap kekal d ingatn.
.
melalui hari2 terakhir d upsi....aku sedih mahu bpisah dgn teman2. dgn adik2...dgn mereka2 yang sudi melayan karenahku yang kadang kala amat memeningkan kepala. tp syukur..mereka tetap melayaninya dgn sabar. hik3
.
melalui hari2 terakhir d upsi....byk ms yg aku habiskan dgn teman2 rapat dan juga h0usemate ksygn. ms td0 telah d kurangkan. inilah ms utk mereka. bergembira bersama. di saat2 terakhir aku d sini...
aku pasti rindukan kalian.
........................................

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...