Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Sunday, May 2, 2010

Manusia TAMAK!

SAYA TAMAK...SAYA TAMAK...dan SAYA TAMAK!
.
ya....SAYA TAMAK!
.
dan skrg....
.
padan dengan muka saya...
.
sbb org tamak mmg akan susah.
.
SAYA TAMAK!
.
tapi dulu saya x mcm ni...
.
dulu saya tak tamak
.
dulu saya mmg baik
.
dulu saya jaga baik2
.
dulu saya cukup bhati2
.
dulu saya sgt mnghargai
.
dulu saya xmahu menyakiti
.
tapi se.karang
.

saya dah berubah
.
saya dah berubah
.
dan
.
saya dah cukup berubah
.
SAYA TAMAK!
.
apa yang ubah saya?
.
apa?
.
apa?
.
Ya Allah........
.
kembalikan saya pada yang asal.
.
kembalikan saya pada yang dulu.
.
kembalikan saya pada sebelum ini.
.

SAYA TAK MAHU JADI TAMAK.
.

sudahlah..
.
tamatkan ini semua.
.
sebab...
.

saya pun terluka~
.
.

~kamu...kamu....maafkan saya. saya tamak!~

.

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...