Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Friday, May 21, 2010

selesai satu cerita.

tq sumer...~

sgt tharu.........

4 sains~

1A1. klas yg SGT menghiburkan hati!


4 Sains. kamu Kawan dan teman ckgu!
*gmbr tudung kuning...pelajar 3m ye. bkn 4 sains. hik3
******************
praktikum telah pun melabuhkan tirainya.
banyak cerita d sebalik itu.
namun ape p0n,
saya tetap bersyukur kerana bjaya menamatkannya dengan jayanya.
walaup0n penah satu ketika ,
saya sgt d0wn.
dan hampir mahu menangguhkan praktikum.
thanks pada incik per0t yg byk memberi nsht
sehinggakan sy berjaya meneruskan misi.
*******************
hampir seminggu saya bjauhan dgn pelajar2 saya.
rindu memang rindu.
mereka juga rindukan saya.
meseg bertalu2.
biasa la....
manusia,
bila sudah tiada..
baru mahu menghargai tidak henti2.
apep0n,
saya sangat bersyukur
kerana
mendapat pelajar seperti mereka.
************************************
selamat tinggal SMK ALOR P0NGSU.
kenang daku dalam d0a mu~ eceh...hik3




No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...