Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Tuesday, June 21, 2011

...Doorgift...

Ok. Boleh tarik nafas lega. Saya memang bawa balik kerja sekolah yang bertimbun. Tapi lepas solat Isyak tadi, saya tak bergerak2 depan laptop ni. Duduk layan mukabuku. Cari sana, cari sini. Agak peninglah.

Jujur saya cakap, saya tengah pening nak fikir pasal doorgift. Dalam pening-pening tu, saya call Nunang tanya pendapat dia. Tapi tahu dia cakap apa?

"Nantilah...Nak baca buku ni,"

Huh...kecewa. Tarik muncung sikit. Dia esok ada interview untuk naik DG. Saya? Saya dah lulus pun interview tu. Alhamdulillah. Padan muka Nunang sebab nama dia lambat dipanggil. hahaha. Dan minta2 tunggakkan gaji dapat cepat sebelum majlis kitaorang. Boleh tambah duit sikitkan? =p

Ok, berbalik pada cerita doorgift tu. Survey punye survey..fikir punya fikir. Saya dapat laman web Chocolate Wrapper's . Saya pun dengan gelojohnya buka.

Wahhh...Cun2nya coklat ni. Tibatiba rasa dan orderlah! Kalau order, maka selesailah masalah saya.

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...