Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Saturday, January 8, 2011

...Berhabuknya!...

Fuhhh...fuhhh...fuhhh...

Cuba teka saya tengah buat apa ni? Haa...saya tengah hembus habuk-habuk kat blog saya ni. Huh...banyaknya habuk!

Ok, sekarang ni saya sempat nak hembus habuk-habuk je. Yang lain memang sangat tidak sempat. Minta maaf ye.

Nanti saya curi-curi masa untuk taip sepatah dua kata kat sini juga. hehehe

Apa boleh buat, tahun ni saya bercita-cita dan berazam nak jadi kaya. Kena la lupa kejap blog ni. Nanti dah kaya, bukan setakat tulis blog...dengan company2 blog ni saya beli! kih3

P/s: sangat Sory pada Ak dan Wawa. Maafkanlah sahabat korang ni. Aku memang tak sempat lagi nak jawab tag korang. Aku hutang dulu ok. Kalau pendek umur aku, halal kan je tau. Hee~

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...