Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Sunday, April 17, 2011

...Alhamdulillah...

Hari ni saya agak kelam kabut macam mak cik ribut. Segalanya sebab saya nak kena cari segala kelengkapan sendirian tanpa Nunang. Dia rileks je kat Johor sanun. Saya kat sini dah macam lipas kudung. Huh~

Tapi sekarang dah sedikit lega. Alhamdulillah. Dah memang rezeki saya agaknya. Apa yang saya nak semuanya tersedia ada. Dan dah siap dibooking. Cumanya, tema saya mula2 nak buat warna merah silver. Tapi abang tu kata nak kena design barulah. Nak kena tambah duit. Kau mampu? hahaha...ok. Yang tu saya yang cakap sendiri. Abang tu sikit pun tak pandang rendah kat customer dia walaupun saya tak pakai gelang sampai siku. :p

Berbincang pun senang. Yang bestnya, dapat pakai baju baru tau. Dapat kerusi pelamin baru. Cuma pelamin je saya tak boleh pilih lagi. Sebab tak tahu lagi nak buat kat mana. Hajat memang nak buat kat dewan, tapi takut full pula. Dewan memang saya tak booking lagi. Sebab dewannya pun tak tahu nak pilih kat mana.

Ok. Untuk orang yang pening2 macam saya. Atau pun untuk orang yang senasib macam saya...Segalanya kena buat sendiri. Cuba korang tengok kat Alfinaz ni. Baju-baju dia memang sangat up to date. Mekap cun. Pelamin pun gempak. Dia memang selalu buat-buat benda yang baru. Walaupun harganya agak mengerutkan dahi. Tapi korang memang akan puas hati. Ala...kerut pun tak adalah sampai 1000. Kerut sikit je. hehehe

Klik kata sini .

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...