Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Sunday, April 24, 2011

...Orang sakit yang tak sedar diri...

Tengok gambar kat atas. Gambar orang sakit yang tak sedar diri. Tengah sakit sampai sesak-sesak nafas pun kau sempat lagi buat peace kan. Patutnya dah layak mengucap. Hee...

Eh, tu gambar sayalah. Bukan kutuk gambar orang kain. Jangan cakap saya ni mulut jahat pula. :p

Itulah kejadian setahun yang lepas. Dan sekarang kenapa saya sibuk nak tunjuk lagi? Sebabnya, tulang siku saya dah lari sikit ya. Ya, sekali lagi. Memang jenis yang tak faham bahasa. TANGAN KIRI AWAK BUKAN ORIGINAL LAGI. SILA JANGAN GANAS-GANAS!

Tolong jangan tanya -Macamana boleh jadi lagi?- Sebab saya sendiri tak ada jawapan. Tahu-tahu dah sakit dan berdenyut-denyut seharian. Esoknya terus jumpa doktor. Doktor pun x-ray.

"Oh...Ada kesan gerakkan."

"Dah macamana ni doktor?"

"Tak apa. Baru sikit.. Tapi awak kena berjaga-jaga. Saya balut siku awak ni. Jangan banyak gerak."

"Ok doktor." <--- sambil tunjuk muka baik. =.=

Keluar je dari bilik doktor. Masuk kereta. Tahu apa yang saya buat? Ok. Memang bijak. Dah nak bawa kereta macamana? Siku ketat je. Tak kan nak pergi sekolah macam ni? Kalau dapat mc sedap juga. Makanya, dengan lelajunya saya buka balutan tu.

Teng..teng..teng...dah sihat! hahahaha...

2 comments:

  1. hahahaha...orang sakit yang buat2 sihat~ hik3

    ReplyDelete
  2. bahaya betul nih, kalau doktor tuh tau, kena marah nih.

    Latest Entri :
    Hal Remeh Tapi Kena Ambil Serius

    ReplyDelete

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...