Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Saturday, September 24, 2011

...Gurl,jadikan ini sebagai pengajaran ok...

Salam korang.

Hari ni tak berapa nak bestlah. Satu hari saya senyum tak ikhlas tau. Tadi ajar student tuisyen pun tak bersungguh2 sangat. Kesian Ameer. Tak apa Ameer. Esok cikgu bersemangat balik ok! Huh...Semangat2!!!

Nak tahu tak kenapa semangat saya jadi macam ni? Semua sebab doorgift saya untuk tetamu vip. Kan hari tu saya ada bagitahu, saya beli bekas kaca untuk doorgift tu 250 pcs kan? Sebab memang saya dah bajet nak buat 250 untuk tetamu vip saya.

Then malam tadi, baru tergerak hati nak tengok bekas kaca tu. Nak tampal sticker yang saya dah tempah. Nak tengok? Hee...kenalah datang kenduri saya. Ok, saya memang kedekut nak tunjuk. Sebab sengaja nak suruh korang datang. hahaha (eh, tergelak plak!) =p

Ok2...serius balik. Bila saya buka kotak yang pertama tu, saya senyum suka. Tapi bila buka kat lapisan yang kedua dalam kotak tu. Saya mula gabra. Memang, gabra gila. Time tu rasa macam nak terus menangis! Tapi, mana boleh gelabah awal. Rileks. Saya tarik nafas dalam2. Mengharapkan semoga satu keajaiban berlaku. Eceh, ayat! hehehe

Saya tengok pula lapisan yang ketiga. Ok, yang ini ok. Then dengan kelam kabutnya...saya cepat2 buka kotak yang satu lagi. Yang ini pun semuanya ok botol kaca tu.

Tapi........................

Yang tadi tu macamana???? Korang nak tahu tak yang tadi tu kenapa? Sob..sob..sob...

Semua botol kaca kat lapisan kedua tu tak ada PENUTUP! Huwaaaaa..... Nak menangis. Macamana boleh jadi macam ni. Dah lah saya dah beli lama. Resit pun dah sampai kilang kitar semula agaknya. Sedih. Dah la jauh nak pergi Nilai 3 tu.

Korang...fahamkan perasaan saya yang kerugian ni??? Jom nangis sama2! Patutnya saya check betul2 sebelum balik tu. ='(

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...