Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Monday, September 19, 2011

...Nak edar kad wangi kat pasar malamlah...

Selamat malam semua.

Mata saya memang dah kuyu sangat. Tadi drive balik dari tusyen pun rasa macam tak larat nak tekan minyak. Tapi laju juga kereta tu melompat. =p

Tapi saya gagahkan juga mata ni buka kejap. Semata-mata nak share dengan korang satu cerita kelakar seram ni. Cerita ni saya rasa tak untungkan saya. Dan tak rugikan saya juga. haha

Kan hari tu saya ada cerita yang saya dan Nunang nak pergi ambil kad wangi kitaorang. Ok, kedai itu memang sangat menepati janji. Saya rasa sangat senang hati... Tapi yang kelakarnya, kedai tu bukan je menepati janji. Tapi, bermurah hati lagi. Nak tahu kenapa?

Saya order kad wangi saya 500 keping je. Bila ambil tu, dengan senang hatinya kami terus pergi. Tanpa check apa2. Then, bila dalam kereta. Saya nak lah asingkan awal2 untuk Nunang punya. Lepas tu, mata saya terus terpaku pada satu tulisan. Nak tahu apa? Haa...saspen tak? saspen tak? hahaha

1000 pcs.

Haaa....1000? Biar betul. Saya order 500 je ni. Saya bagitahu Nunang yang tengah busy drive kat sebelah. Dia pun macam tak percaya. Macamana order 500 boleh dapat 1000?

Dengan gigihnya Nunang suruh saya kira. Nak pastikan betul ke tak. Saya pun duk asyik lah mengira. Tapi saya kira sampai 300 je. hehehe...

Bila dah sampai 300, memang confirm kad ni ada 1000. Huh...duk puaslah saya dengan Nunang menyalahkan diri sendiri. Sebab tersalah order. Macam-macam yang kitaorang teka. haha

Tapi sebenarnya bukan salah kitaorang kan?

Tak puas hati juga, sampai je rumah...saya terus serbu mak Siti. "

"Mak, kalau kita order 500 keping...kedai tu akan bagi kad free ke?"

Mak saya punyalah gelak. Dia cakap kalau macam tu baik semua orang order sikit je. Dah nanti dapat free. Hmm..Betul juga tu. Kadang-kadang ada juga lembab saya ni. =p

Jadi diringkaskan cerita sebab mata saya ni dah menjerit2 minta ditutup...

Korang nanti kasi alamat, saya poskan kad wangi saya kat korang. Sorang dapat 10 keping.

kihkihkih...


3 comments:

  1. banyaknyee lebey..adoii x pe..:)

    http://miszatie.blogspot.com/2011/09/need-all-of-u-b2b.html

    ReplyDelete
  2. ok bib. nnt akak inbox bib. 10kpg yeik. 1 kpg tu tulis nama seseorg yeik. nnt akak pass kt dia. ekekekke...

    ReplyDelete
  3. miszatie--> itulah, awk yg baca p0n dah mngeluh pnjang. inikan plak sy yg duk pndang kad2 yg blambak ni. =p

    kak shima--> baik! nnt saya p0nkan sekali kad utk akak n si dia. dtg tau. ^_^

    ReplyDelete

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...