Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Monday, May 4, 2009

min0r...bye2!


h0h0h0 (smpena name lecturer mr h00...ha3)
abis sudah paper isu serantau n antarabangsa
maka
tamatlah jugak sbjek min0r aku.
bestnyeeeeeeee!

SmileyCentral.com

paper td sgt klakar
jwb dua esei yg msg2 20 mrkh
hanya dengan 1 jam.
mr. h0h0h0...
nape kedekut sgt ms???
huh~~

dgn itu aku ckp dgn r0mate,
"kan aku dah ckp...xpyh hafal byk2"
hahahaha

iyelah,
hafal byk2 p0n..
xsempat nk luahkan sumer.
nk2nye mcm aku
da ar lembab menulis.
sbb
aku ni nk maintainkan kecantikkan tulisan. ha3 (xbleh tlsn xcntik...skt mata)
jd dgn itu
aku p0n selamba meletakkan pen ble ms da 1 jam.
dtg da ar lambat.
dgn selamba jgk kami msk tmnu 2 .
sumer org pndang. hu3

ape2p0n...
seksaan telah berakhir.
ttp buku min0r yg menyeksakan.
s0noknye!
rs macam nk wat kenduri jew.
la~la~la~



~selesai keje 'g0reng mengg0reng' utk ari ini~
~skrg ms utk zzzZZZZzz~

SmileyCentral.com

3 comments:

  1. kak Ibanh.. masakan hasil 'Gorengan' anda sedap x? ahahaha~

    ReplyDelete
  2. kak ibah.....

    adikmu datang bertandang..(adik ke?)
    jgn merajuk maa..

    ni saya nak drop komen seribu kali.
    hahahha.

    nak buwat kenduri ke?
    jmput saya ya.
    ehehe.

    ReplyDelete
  3. fawez--> g0reng p0n sodap. ha3

    abu-->akhirnye...abu dpt dr0p k0men jgk. ni br btl2 adik yg baik. kih3

    ~yup...nnt wat kenduri kawen kak ibah jmpt. kawen??? hahhahha

    ReplyDelete

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...