Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Sunday, May 24, 2009

tv...peneman setia+

Smlmkan...
walaup0n mata aku ngatuk n penat sgt,
tp aku still btahan sbb nk tgk tv punye psl.
tgk,,,
betapa jakunnye aku dgn tv kan?
hik3


citer smlm mmg best. Lu'lu. sgt lawak n sgt mnghiburkan hati. aku gelak s0rang2 kat dpn tv. almaklumlah... kat umah aku, tv mmg kurang mdapat smbutan.


smnjak duk umah ni...
sumer citer aku layan.
ckp je pe citer yg aku xtahu...
dr ksh cnta, ksh antu, ksh lawak n smpai la ksh agama p0n
aku f0llow dgn baiknye.


citer nek nak p0n aku ske gak. yg nek nak 2 ni la br aku lyn. yg 1st dl aku x ske... sbb wan maimunah ni x sen0noh skit pakaian die dlm citer 2. mls nk tgk. rs buruk ble tua2 p0n still nk pakai mcm 2. (rs2 wan maimunah bc x bl0g aku ni...?) tp yg ke 2 ni, citer ms die muda... kire imbas kembali la. (wahhh...ilmu sastera aku kuar skit da. ha3) pakaian die ok la.. cume byk kuar antu2. 2 yg wat saspen 2. oleh krn itulah, aku tgk citer ni time siang. yg mlm punye aku xtgk p0n. sbb aku takut! ha3

aku slalu d0akan bf aku incik per0t supaya tiap2 mlm die mmpikan antu mcm makcik dlm nek nak 2...(awak yg ckp mcm 2 smlmkan?) sbb nek nak mmg sgt ske pd jejaka muda yg tak ensem dan ade kelebihan pd per0tnye. hahahahaha. aku tahu la, sbb aku da kaji sumer kateg0ri jejaka idaman nek nak yg nek nak nak tp tak dpt smpai la die mati. sian kat nek nak.

incik per0t~

incik per0t~

incik per0t~

MyEm0.Com

anggur awak da msk bl0m?



No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...