Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Friday, May 15, 2009

smggu ni...




sister in-law n me...



aja n abgl0ng



best!!! tp klu ade banana split lg sedap. ade sape2 nk blanje x???




pizza yg d rindui. tauke pizza ni single lg x???


fuhhh...
nsb baik bl0g ni x smpat nk bsawang lg. he3
bkn pe,
xde citer yg best utk d k0ngsikan.
duk umah...
mn ade citerkan?
tp,ttibe ari ni...
rs mcm nk share psl aktiviti smggu yg mb0sankan.
b0san ke?
bleh tahanla...


mggu ni busy dgn aktiviti bwk acik aku g sh0ping beli brg2 kawen die. wahhh...ttibe aku da jd pndai nak tempah itu, nak tempah ini..walaup0n sbnrnye aku xtau satu ape p0n. hahahaha... tp oleh sbb acik aku ni skit2 tanye, "ngah bleh ngah?" (ngah 2 mak aku ler) . mak aku plak akan tanye aku blk..."ibah bleh x?" aku da jd serba slh...mn la aku tau. nak2nye tang harga. mn ade pengalaman 2 sumer. nak kawen p0n lambat lagi ler...tp aku p0n dgn cnfident tnye mcm2 kat org kedai la. wat2 mcm tau. hahhahaha...dan akhirnye sumer keputusan kat tgn aku. kre hebat la aku ni kan...da org ikut je ckp aku. klu aku ckp x ok, mknenye tak ok la jgk. s0, kenduri acik aku ni mcm kenduri aku jgk la. hahahahaha...sian my acik l0r.


slame smggu mmg x reti d0k diam. pergi sna, pergi sni...b0ring sbb aku yg kena drive. (penat sehhh!) yg bestnye sbb aku bleh nk mntak makan pe je. hahahaha... ari ahd ari 2, aku dgn slambernye ajak al0ng aku g mkn pizza. da lm x mkn pizza. (tg malim ade kedai kakak syg je!) smpai pizza, order mcm2 la. ape lgkan. aku tgk menu die, hmm....xde plak banana split. aku teringin giler nk mkn banana split. tp aku xpuas hati jgk, aku tnye dekat kakak yg amik order 2. "banana split xde ke?" kakak 2 menggeleng laju. huh~~ kat mn ek aku mkn banana split ni ek? o000...stelah aku bbincang2 dgn adik aku, br aku igt banana split 2 aku bedal kat shakey's pizza suatu ms dahulu bsama................bsama sape ek? x igt....hilang ingatan sekejap!


xde banana split aku order jgk aiskrim lain...sbb abgl0ng aku punye duitkan. sy0k ler nk order ape p0n. ha3...mmg ske mnghabiskan duit org yg berpangkatkan "al0ng" ni. s0, "al0ng" yg d sana 2 nntla ye. tggu giliran duit anda akan d habiskan plak. ha3 (gelak jht)

MyEm0.Com



ok la...da mcm jln2 cr mkn da. tp sbb b0ring, aku rs citer ni je yg best sepanjang mggu ni. sh0ping dan mkn.

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...