Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Saturday, May 30, 2009

yeaahhh...dpt award lg!

ini adalah award dr cik wawa kite. tq wawa atas award yg cun ni. sbb die warna ungu.
(aku ske warna ungu...tp ade 1 ketika dl, sbb sse0rg warna ungu plg aku bnci. tp mcm menipu diri sndiri je. hahahhaha...bnci itu d tarik blk!)
Copy Award Diatas Untuk Diletakkan Di Blog Anda..
~okai...aku telah melakukannye dgn baik skali. ha3
MyEm0.Com

Nyatakan 5 Fakta Menarik Tentang Si Pemberi Award Ini..
~knp nak 5 je? aku bleh bg lbh drpd 5 arr...(baik x aku wa?)
1. bdk ni kecik je...dr dl smpai la skrg n aku rs smpai ble2 k0t! (ape rhsia???)
2. die mmg ske main netball...tlari sn, tlari sni. tl0mpat sn...tl0mpat sni. hik3
3. die ade bf...namenye baim. dr sek lg d0rang c0uple. (s0...s0rry pd llaki yg kat luar sn k)
4. ni kwn aku 1 klas ms tgkatan 4 dan 5.
(klas kte bestkan??? h03)
5. die giler skit! s0, hati2 klu tserempak dgn die k... hahahhahahaahhaa (aku tslh taip ke wa?)
MyEm0.Com

Setiap Blogger Mestilah Menyatakan 10 Fakta Atau Hobi Diri Sendiri Sebelum Memilih Penerima Award Seterusnya..
10? byknye...knp tak 15 ke? 25 ke? la~la~la~~
1. sy adalh wanita asli...hahahaha
2. sgt gemar td0. (td0 mmg best!)
3. sgt setia. sgt syg pd bf aku.hahhahahahahahahhahhaha (btl la...xmain2 ni)
4. sgt ssh nk mulakan pbualan n sgt ssh nk mesra dgn org br kenal.
5. sgt cpt merajuk...tp aku cpt sejuk.
6. sgt cpt menangis. tp aku s0rok2 je nangis. tgk tv citer sedih p0n aku nangis tau.
7. sgt cpt rs simpati n kesian kat org lain. sbb 2 kdg2 xsmpai ati nk mrh org. klu da mrh lps 2, mst aku nyesal punye. (xbest btl ble rs mcm ni)
8. sgt mesra dgn kwn2 aku...sbb kwn2 aku best2 belaka.
9. sgt kuat cemburu. he3... tp dl, aku xdelah mcm ni.
skrg je..mybe sbb aku tlalu bhati2. (ksian bf...ish3x!)
10. sgt cpt putus asa, cpt rs give up. (aku adelah org yg tlalu memerlukan s0kongan org lain)

Anda Perlu Memilih 5 Penerima Award Seterusnya Dan Describe Tentang Mereka..
aku nk bg kat...
1. apis...sbb die je agak aktif update bl0g. lgp0n, apis ni bdk baik.
(upah?)
2. dr. faiz. kwn bl0g yg baru. lgp0n die mmbr baik bf aku.
mn la tau nnt die puji aku lbh2 kat bf akukan...ha3
3. madi. walaup0n aku xtau ble kurun die nk tgk award die ni.
4. fawez. sbb dl die rajin tag aku. ble nk bg tag lg ni?
5. abu. sbb die busy. jd ble dpt awrd mn la tau bleh ilangkan rs penat die 2 ke kan...he3

3 comments:

  1. chuupp... owg duk CC ni ha... nanti sa updates awards tuh sebulan lagik... ahahaha~

    ReplyDelete
  2. kak...
    congarate la yerk...mmg patut diberi award pon...jap2...nak tnye jap...Dr.Faiz yang akk ckap tu abang faiz kwn along kew???die ade blog gak kew???kwan along yang mase die kat matrik dlu kan...tol x??? ke slh owang???hahahaha...

    ReplyDelete
  3. fawez--> update la ble2 free p0n...jgn lupe amik k.
    ikhlas ni...hik3

    tieqa--> yup! faiz 2 la...die p0n ade bl0g jgk. nnt iqa link la bl0g die.

    ReplyDelete

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...