Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Monday, May 4, 2009

to: kawe yg skema (kawe ni x skema k)

(artikel dr sebuah buku)


sejak akhir2 ni...cik nad kte slalu je p0stkn entry2 yg berbaukan cinta-cintau. k0 pehal cik nad??? hari 2 org tanye xm0 ngaku. ha3...oleh sbb ade 1 entry k0 2, ade sebut name aku sbb nk mntak nsht as "dr.luv" maka aku dtg mbantu. kih3....
(link entry cik nad...klik, klik, klik dan satu lg tak dpt aku slamatkan kerana cik nad telah terlebih dahulu mendeletekannye...malu ek? huh~~)


t0: cik nadia a.k.a kawe yg skema,
br skrg k0 rs penat giler bile bmain dgn perasaan? tp xpe...ssgghnye ni satu pengalaman yg sumer org perlu lalui. klu mntak nsht aku, of c0z la aku setuju je dgn sumer ciri2 lelaki yg k0 nyatakan 2 sbagai "bakal bf" k0. (masih bakal lg ke?hu3)

senang citerlah, xpyh nak hiraukan apa kata org lain. asalkan k0 rs die 2 layak utk k0...knp nak fkr smpai pening2 kepala, smpai rs terseksa? klu nk dgr ckp org...smpai ble2 dan ble2 dan ble2 k0 xkn dpt puaskan hati sumer org. (kdg2 manusia ni ade hasad dengki yg sgt2 dan sgt2 dan sgt2 dasyatnye). lgp0n, k0 je yg bleh mnilai "org 2", sbb k0 yg mengenali die. aku bleh jgk nk tlg nilaikan. but slalunye, penilai k0 2 lg btl. sbb aku juz tgk luaran je. hati die mn lah aku tau. lainlah klu die tgh amik hati aku skali. bleh la aku tmpang nilaikan jgk. kih3


lgp0n cik nad, hanya k0 je yg bleh meletakkan "tahap yg tbaik utk diri k0". k0 je yg tau mn yg baik utk k0. sbb, k0 je yg kenal diri k0 100%. org lain sebaik mana p0n dgn k0, die xkn dpt kenal keseluruhan diri k0 2. serius...(mcm aku kenal k0 30% je)

ape yg ade kat dpn mata juz teruskan je. kena branilah...mmg lah cinta 2 satu pertaruhan mcm yg k0 ckp 2, tp klu tak cuba mn nak taukan? biaselah 2...kdg2 ptaruhan 2 kte menang, kdg2 kte kalah. nama p0n ptaruhan. mn bleh asyik nak menang je. kenalah brani. dr k0 tak rs apa2 lbh baik k0 rs "s0mething" walaup0n sekejap. lebih baik mcuba dr k0 duk diam. igt duk diam 2 bleh btl2 diam ke...hik3. lgp0n nk takut nape, k0 kenalah yakin n percaya dgn pilihan hati k0. itu lbh baik dr trs berd0a tnpa usaha utk mncari.

s0 cik nad,
yg sedang dlm pening2 lalat...
trskan je. jgnlah sibuk nk dgr ckp org lain. MANUSIA LAIN NI KADANG2 SKT HATI, KADANG2 DIA NK K0, TP TAK DPTKAN...S0, MCM2 LA DIE CKP. oppsss...! terlebih sudah.
s0, mn yg dpt cik nad ni...hargailah cik nad. (bkl bf k0 2 ade bl0g x? klu ade srh die bc entry aku ni. ha3) .



~bpijaklah pada bumi yg nyata~
~g0...g0..g0....cik nad~
~klu slh plh kali ni...bleh cube lg lain kali.. ha3~
~sy syg bf sy~
MyEm0.com
terimalah segala kekurangannya kerana tiada manusia yang bersifat "mahsum"

2 comments:

  1. betul2...setuju sangat2...kene berani cube...hihi...

    ReplyDelete
  2. yup! dpt s0kongan...

    ~s0, pe lg cik nad...

    ReplyDelete

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...