Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Wednesday, September 30, 2009

k.a.w.a.n

hepppp! hik3...
walaup0n mata aku ngantuk,
tp aku xbleh td0 lg..sbb keje ni mst d siapkan jgk.
khamis nk antr da.
oh....tidak!!!
oleh sbb aku nk ilangkan ngantuk n b0san bfikir, tls bl0g la.
bleh la rileks2kan skit otak nikan. h03...(alasan semata!)
.
nak share psl s0rng kawan aku ni...agaknye, aku mmg ske citer psl kwn k0t. sbb 2 adalah cr utk aku tunjukkn penghargaan aku pd kwn2 aku. nk tnjukkn yg aku syg mereka. hrp mereka p0n syg aku jgk. (marilah kte bkasih syg~~~)
.
kwn aku ni...name die xbleh la bgtau k. sbb xramai p0n org tahu kami ni bkawan. hahaha...sejak akhir2 ni, aku jd smakin rapat dgn die. mybe sbb aku selesa bb0rak n share citer dgn die k0t. kami p0n senegeri je. die duk kat puncak alam. agak blakang umah jgk la...da byk kali kami plan nk blk sm la...dan mcm2 lg. tp sumernye tak dpt nk d tunaikan. sbb? hahaha...di rahsiakn jgk. klu nk ik0tkan, aku ske je sm2 dgn die. ade jgk la aku kwnkan. duk dlm bas s0rng2 sgt b0san. d tambah plak, aku jarang tlelap dlm bas. ssh nk td0...sbb nnt bgn tdo skt kepala. n0..n0..n0..plan kami slalunye x tlaksana sbb aku la yg wat sep0inye. tp ni sumer atas sbb2 ttntu, tpkse la elakkan. (aku msh waras lagi~)
.
klu b0rak dgn die, xdelah aku rs b0san sgt. die plak ske layan lawak2 kurang pandai aku. skit je aku ckp, tbahak2 la die gelak. pdhal aku rs xdelah lawak sgt...mybe die gelak nk amik ati k0t. ikut ske la....ha3. die jgk laju je nk tlg aku. ade ke l0gik die nk tnjukkn kedai BHL kat aku? da nk msk 4 thn aku ulang alik kat upsi 2, mstahil kedai BHL p0n aku xtau. klu kedai mkn yelah...sbb kdai mkn slalunye akan d tukar name ikut ske2 hati je. cthnye kdai mkn makcik lambat. smpai skrg p0n aku xtau ape name btl die. tp ni la kedai mkn fav0urite aku klu time 2 aku btl2 lap0. sbb kedai ni sdp. s0, aku bleh hayati makanan 2.
.
ok2..blk kpd citer kwn aku ni. aku dah byk kali ckp dgn die, jgn 'mngada2kan' aku. ha3..aku xske. nnt aku rimas. ble da rimas, aku xm0 kwn da. dan die dgr jgk ckp aku. baguih3x...walaup0n kdg2 2 die lupe, tp die pndai c0ver line. k0nn ckp "ajak atas angin" la..."ajak2 lalang" la..k0rang fhm x? aku p0n mule2 blurr..ayat apa la die guna ni. tp ble die trgkan br aku fhm. tp xbleh la sharekan. sbb nnt k0rang tiru. hahaha...die mmg skE wat kesalahan bahasa. tp yg bgsnye die tanye blk btl ke x...kdg2 aku iyekan aje walaup0n bnda 2 slh. mls nk lyn. jap g nk kena bgtau sbb ape lg. mcm la die ckp omputih 24jam! p0yo...(ohh...ni da msk bab kutuk la plak..hahaha)
.
die p0n byk teg0 aku bab2 agama ni...kdg2 aku gelak aje (nk c0ver sbnrnye...) mn bleh mlawan klu org ckp psl agama. hahaha...slalu tnye s0lat. bgs la..skrg2nye ble die teg0, aku sedarlah skit yg aku xs0lat lg time 2. sbb aku mmg ske lmbt2kan s0lat. wahhh...bd0sa! aku insaflah skjp. hahaha
.

hmm...2 jelah. jap g citer lbh2 prsn plak die 2. niat tls ni...xde ape p0n. sj je...nk share yg aku ade kwn blakang umah kat upsi ni. dah lm aku cr...he3. sm0ga kami trs bkawan.
.

~ngantuk la plak~
~da lama x citer psl en.per0t...mksdnye, da lm la aku x kutuk2 die. =p~
~ok...smbg wat esaimen!~

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...