Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Tuesday, September 1, 2009

smlm dan strsnye+

mjawab kpd ps0alan en.fawez d b0x yg c0mey sblh sn...tpkse la bdiam diri skjp sbb sbtu yg lalu, kak ibah ade test. s0 kena la study kan...d tmbh plak dgn pr0ses mmbuat tesis dgn tnsi0nnye. hik3

++++++++++++++++++++++++++++++++++

smlm...pulang ke khar tcinta. dlm on de way blk 2, singgah la kat sebuah psr raya. wahhh...ade spsg suami isteri bserta se0rg anak yg kecik sdg enak mjamu selera d kfc. d0rng ni tlupe ke skrg ni bln p0se? slambe giler. tp aku rs ksian melihat mereka. btapa b0d0h dan tdk pandainye lelaki dan wanita itu. betapa jahilnye mereka~~ then, aku bjln2 plak d cm (psr seni...psr seni....he3) sj nk cuci2 mata. makanya, mmg mata ini tcuci sgt2. hahaha...ramai giler rakyat jelata luar neg. ttibe rs bkn mcm kat malaysia plak. aduhh...tnsi0n. skt mata dan hati. s0, jln2 kejap je kat sn. then trs mnuju ke pudu ry (umah asap).

++++++++++++++++++++++++++++++++++

ari ni pulak, rs tnsi0n smula ble bab 2 tesis still ade pr0blem. xde lg org wat tajuk ni. s0, utk dptkan kajian lps mmg sgt bmslh. rs da putus asa sgt. mntak tukar tjk x dpt2. ahhh...xtau mcmane lg nk wat. dr.azhar kata "awk bleh wat bibah....jgn cpt putus asa" (dr.azhar...bkn asa je yg nk putus da skrg ni..tali per0t, tali pusat, tali2..sumer nk putus da) . aku mmg ksian melihat diri aku bile org tlalu mpercayai yg "aku bleh" pdhal aku sgt xbleh....hahaha

ssh hati...mari cubit2 pipi

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

jap g nk trn g discussi0n...esk nk kena wat f0rum. pedag0gi bm yg aku sndiri xtau pe kena mengena dgn aku. tp blajar sj lah! then lps 2, mau g mkn2 smbil bdating2. hahaha...sgt nerv0us. (mr.per0t, sy x curang...kwn2 ade temankan. ade org nk blnje sy ni...~)

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...