Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Tuesday, September 29, 2009

kawen bl0m..kawen bl0m...

.
waaa...fening skjap aku. br je lyn fb kebetulan s0rng mmbr sek tgr aku plak kat chat b0x. mmg da lm x b0rak2 dgn die. jdnye, aku p0n lyn saja. (walaup0n niat ati nk wat esaimen ni wehh!)
.
niat hati yg nk bb0rak dan btanye kaba btukar plak...bile en.budiman dgn pntasnye mnaip "wehh..dgr citer k0 da kawen. ank brape skrg?" aduh....s0klan pe ni? aku m'iyekan aje. "a'ah..ank 4 da. suami aku da siap meninggal dunia da. jd janda bhias aku skrg" (hahahaha). terkejut ber0k budiman. "da 2...k0 duk mn skrg?" (walaup0n die tkejut...tp die ttp pcy) "oh...aku da pndh da. cr rezeki utk anak2." lm budiman diam...then lps 2, "sian k0..ptt la da lm x jmpe k0. kawen p0n xm0 ajak aku." aduh..die btl2 pcy ke? "mcmane nk ajak, aku kawen segera. nikah kat msjd je." hik3...aku skt per0t ketawa weh!. "k0 biar btl???" ok...ok..ok...aku mls da nk tipu bdk ni. ksian aku tgk die. kena tipu idup2. hahahaha. "mn adelah, aku main2 je. klu aku kawen, da tntu la aku jmpt k0. da k0 2 p0n duk blakang umah aku je. xkn la aku nk kawen senyap2.."
.
jdnye...bkn budiman aje yg tanyekan s0klan mcm ni. aku da biase sgt dgn soklan mcm ni. kat upsi p0n kwn2 kelas aku ade gak wat citer mcm ni. tujuanye? hanya org 2 saja yg tahu. dan yg mjadi mgsa adalah t sbb die yg tpkse jwb ble bdk2 klas tanye. dl aku nafikan jgk. tp ble da penat, aku iyekan aje. mls nk pnjng2 citer. xtau la sape yg wat spekulasi mcm ni. n ble aku dgn en.per0t, mmg bdk klas aku tkejut. sbb d0rang mmg cy aku da kawen. ttibe ade bf plakkan. aku ckp jelah aku da bcerai. hahahhahaha...lantak k0rang la wehh.
.
sejujurnye...mula2 citer mcm ni tsebar, mmg aku ade jgk rs mrh. (jthla saham akukan...hik3) tp lama2 aku da jd x ksh da. lgp0n, d0rang bleh fkr sndiri, klu aku kawen...gerenti la aku ajak d0rangkan. xkn la aku nk nikah kat masjid je. tp ble mmbr blakang umah sndiri yg tanye s0klan mcm ni...mmg sgt pelik la. rs nk sepak je die 2. sengal! tp bgs jgk klu d0rang sumer d0akan aku kawen awal. mn la tau masin mulut d0rang kan. ha3
.
.
~sabar ye kwn2...aku akan kawen jgk. tp bkn la skrg. nnt klu aku kawen, aku iklan kan dlm paper~

~kontroversi meningkatkan p0pulariti...tp sy tidak perlukan g0sip2 murahan mcm ni. tlg la...sila tanye tntg kerjaya sy. wahhh...mcm jwpn artis! ha3~

2 comments:

  1. wah...
    aku doakan yg terbaik jer buat korang ni...
    suruh la encik perot kumpul duit byk pastu cpt2 la masuk...
    hilangla kontroversi menjadi realiti..
    =)

    ReplyDelete
  2. hahahaha...
    kte0rg da spakat nk tggu dr. dl...kteorg ckgu je, mn nak dpt kmpl duit cpt2. lain la klu dr. kan..gaji besau! hahaha

    ReplyDelete

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...