Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Wednesday, September 30, 2009

sama2~

.
tharu ble baca entry tbaru exr0mate dl..hik3. (klik). rs mcm d hargai je.
.
tq jgk k0 sudi dgr nsht aku yg x sbrape 2. itu utk kbaikan sumer.
dl p0n k0 slalu jgk nsht akukan. s0, marilah kte slg nsht mnasihati. hahaha
.
mmg btl...kte xbleh ikut rs mrh sgt. walaup0n kdg2 aku sndiri xdpt nk k0ntr0l mrh. biase la 2..manusia. tp slagi bleh k0ntr0l kte cubalah. ble mrh..diamkan diri. i2 lebih baik.
yg pntg jgn cpt melatah
=)
.
caiy0k bibdin...jgn fening2 sudah. hidup mst d teruskan walau mcmane p0n. ecece.....
.
~jgn tlalu fkr tntg mslh...
ia hanya mrunsingkan.
mslh ade d mana2~

2 comments:

  1. tq,bib~
    aku tak mo dah lawan api dengan api~
    biar aku lawan api dengan pemadam api plak..hu3..

    ReplyDelete

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...