Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Sunday, July 12, 2009

1-3-10

mari lihat...jasa apakah yg telah aku curahkan utk umah 1-3-10??? jeng3x! aku watkan jadual tugas tau. hahahaha...ptama kalinya dlm sejarah wat jadual tugas utk umah. slalunye, ktua umah la buatkan. tp sbb tlalu dan tlalu b0san, maka, dgn rela hatinya aku ckp...'biar org la yg wat'. wahhh....mcm baik je! mmg seni0r yg baik tau!

mnghabiskan hujung2 mggu yg sgt mb0sankan. kemas umah ari2. padahal umah ni xde p0n sepahnye. kemas blk setiap ms. pdhal x sepah jgk. tggl aku je lahkan. klu sepah p0n dgn kertas je atas meja. tp still teratur lagi. bsh bj da brape kali da. hahaha...bajunye skit je. makan t0ksah nk citerlah, tp st0k makanan still byk lg.



bwarna warnikan jadual tugas umah kami??? keliling aku mcari pnsil warna. last2 ade c0l0ur magic je. bantai jelah. jnji ms aku 2 d penuhi dgn aktiviti. (mari mewarna).

~mggu depan c0nfrim blk...x sggp da nk idup mcm ni. bleh jd giler tau x!~

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...