Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Saturday, July 11, 2009

+Cikgu di Hati+


'cikgu d hati'


ptg td, sempena Minggu Mesra Mahasiswa Khar adelah satu sl0t. nama sl0tnya 'Memperkasakan Cikgu di Hati'. tgh2ari mcm ni...buat sl0t mcm ni. ade org nk dtg ke? haaa...jgn tkejut, ramailah jugak yg turun bdk2 baru ni. bdk2 lama p0n ade jgk yg trn. penuhlah jugak f0yer bl0k 2.

ble tgk2 pr0grm minggu mesra mahasiswa ni, mmg dpt smbutan sgt. baik giler bdk2 baru nikan. j0in pr0gram mcm ni. iyelah, pr0gram ni tiap2 thn p0n buat kat KHAR, cuma name je yg brbh2. tp pengisiannya dan tujuannya hampir sama (bkn utk menyemai smgt kek0lejan ok...pkataan kek0lejan p0n dah slh. mn ade dlm kamus dewan. sape ntah yg wat pkataan ni ntah!). tp tahun ni mmg dpt sambutan. klu mlm lg ramai student yg trn. mcm satu keajaiban rite?

sl0t 'Memperkasakan Cikgu di Hati' ni, telah dipengerusikan oleh sape ek??? hik3...aku ler. sbb sl0t ni la aku sggp x blk umah. bkn senang aku nk wat peng0rbanan mcm ni. tambah2 lg, b0ring giler minggu ni. waaa...rs nak nangis duk s0rng. r0mate p0n blk umah c0usin die. mmbr2 sumer sibuk dgn aktiviti 'ke kl' mereka. dan tggllah aku s0rng yg mmg mati akal.

sbnrnye...bkn aku gian sgt nk jd mc. tp sbb ble bdk Stan ni k0l aku, aku jd xbleh nk t0lak. sbbnye, sem lps...die da mntak jd mc utk 1 pr0gram die. aku p0n stuju nk tlg...tp last2 nenek aku meninggal 2 hari sblm pr0gram die 2. s0, tpkselah cancelkan. aku plak last minit bgtau die. sbb aku btl2 lupe time 2. tgh sdh...sumer xbleh fkr.

oleh kerana rs bsalah 2 lah, aku tebus blk janji aku 2. dan hari ni, aku tak rs bsalah lg dgn bdk ni. sbb aku dah p0n tepati janji aku utk jd mc klu die mntak tlg lg. sbnrnye, mmg spttnya aku xbleh p0n nk jd mc ni..mn taknye, dgn suara yg still sengau2. dgn selsema yg still tak el0k2. kurang ssuai la k0t. tp ntahlah, aku xm0 trs rs bslh kat budak Stan ni. s0, jdlah aku mc yg puas mengc0ver suara dan diam2 menarik h***** di dpn mic. hahaha

dan esk ade 2 sl0t lg utk aku. tp...of c0z la aku x dpt tlg lg. sumernye kerana selsema ni. klu x, mst aku tlg jgk. (tipu je ni...ha3). tp kali ni aku jd mc sgt semp0i. aku juz pakai t-shirt k0lej je. ha3. sbb d0rng ni kan adik2. xkn nk mrh aku k0t??? he3. klu dl dgn sasi, sl0t kck p0n nk srh pakai pakaian f0rmal. p0yo btl. "bibah...pr0tok0l ttp pr0tokol!" weeekkkk! =P

dan utk ptama kalinya jgk, mc btl2 d raikan. siap mkn dgn vip. klu dgn sasi mmg xakan dpt mcm ni...rs nk gelak besar time 2. aku plak byk kali ckp xpe..aku xm0 mkn dgn vip. xmkn p0n xpe. tp bdk2 ni siap mengiringi aku lg. waahhh...tgaru2 kepala aku. seum0 hidup xpnh jd mc d hargai sebegini rupa. terharu~~~

lps abis mkn je..adik2 ni p0n bsalaman dgn aku. siap cium tgn lg 2. betapa mereka sgt mngh0rmati seni0r mereka ini. he3...dan yg pstinye, aku sgt ser0nok bkerja dgn mereka. rasa h0rmat mereka sgt tinggi dan smestinya harus d puji.

BRAV02X JMK KHAR 2009/2010!!!


~abu...tau x, bbelit2 lidah kak ibah ni sebut name abu nk pggl baca d0a 2 tau. letak name simple2 je xbleh ke???~

4 comments:

  1. suruh la sasi baca entry ni..mesti die bangge bib igt kat die..huhuhu...
    bibah!..protokol..protokol...!.
    kuasa saya aaaaa, lg tinggi dari itu pengetua tau!..ydp pun tak blh ckp ape2 aaa...tak ble..tak ble........
    (hahahahahahahahahaahah)

    ape pun sy suke la jmk khar sesi 07/08 tu..sape name ydp die tu..kiut sgt....hahahahahahahahahahahahahahaha

    ReplyDelete
  2. mmg kak ibah best ar tadi.
    hehehe.

    siap ada tune lagi.
    pantun memantun.
    hehehe.

    ala.
    maka saya dah bg nama macam tu. terima je la.

    tq kak ibah!

    ReplyDelete
  3. tiak mendez---> hafal sumer dial0g sasi nampak. admirer die ek???? ha3

    "pr0tokol ttp pr0t0kol...jgn kuar msk blk mkn vip. ia menganggu. biar sy je yg ada dlm 2"

    sape ydp time 2 ek??? ydp upsi sy kenal la...ydp khar kurang kenal la. xbrape glemer mungkin. smgt kek0lejan!
    hahahahahahahahaha

    ReplyDelete
  4. abu---> wahhh..bangga kejap kena puji! he3

    sm2...n0 pr0blem. klu bkn seni0r k0rang yg tlg sape lgkan...

    kasi khar b00mmm blk! g03x!!!

    ReplyDelete

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...