Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Friday, July 3, 2009

p.e.r.l.i.s




Dah lm giler x msk bl0g ni. on9 p0n da kurang...knp? mls la. stiap kali on9 mst ade je bnda yg mnyakitkan hati. s0, lg baik duk umah diam2 n d penuhi dgn td0.

last week, family aku telah terbang ke perlis. dah lm sgt tak blk kg perlis ni. tp x byk p0n bnda yg brubh. mcm dl2 jgk. still best sbb kg kan. byk padi. aman je rs.



ni rmbutan fresh tau. kte0rg petik sndiri kat p0kok. xsmpai bbrape minit, rambutan kete aku ler abis dl. biase arr...pnumpang2nye sumer bwibawa klu bab2 makan ni. ha3




yg ni menu kami d waktu petang sblm pulang ke sg.bul0h tercinta. (tcinta ke???) sumer bnda ni aku yg mkn tau. hahahaha...mmg byk giler mkn time 2. xm0 pk byk2. jd mari mkn n terus mkn! nyumm3x!!!




slesai makan, sesi bgambr plak. ni kat tepi pantai. bleh naik feri utk ke langkawi. si zana (pic tgh) die yg ajar aku nk wat p0st mcm 2. kcik2 lg da pndai. aku p0n snap kan ajelah.




k0n0n2 pic ni cun la...ha3




ni aksi ape? ntah la....k0nn nak wat mcm bunuh diri, tp xsmpat nk snap da bntai gelak. kte0rg mmg xpndai blak0n la. tp tmpt ni mmg best.




yg gmbr 1st br je smpai r&r rawang...ha3. tp da benti utk mkn dl. pe persamaan kami? tang gigi la. yg zana plak, psamaan kte0rg nmpk seusia rite? hahaha


~blk dr perlis, trs terbang plak ke ukm. jd hakim debat kat sna~
~then skrg sdg mngalami selsema n skt tekak yg teruk (xske3x!)~

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...