Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Wednesday, July 29, 2009

pulang~

:: redha ::
itulah perkataan yg mbawa aku pulang.
percutian yg tidak d rancang.
namun,
cukup menenangkan dan membahagiakan.
setelah semuanya d rasakan pulih,
setelah d fikirkan semula,
banyak yg telah aku tinggalkan...
yg mmerlukan phatian yg lebih dr aku.
aku melangkah pulang.
biarp0n masih berat hati mahu meninggalkan tempat yg psti meninggalkan seribu kenangan.
yang byk mengajar aku tentang erti kehidupan.
jgn mudah mengalah
jgn mudah melatah
jgn mudah bsedih
jgn mudah tunduk kalah.
~sm0ga segalanya kembali pulih~
~trime kasih pd pakcik itu~
~smpai sj khar...'khar d kuarantin'. rs mnyesal mula mnyinggah. nyesalnye blk!~

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...