Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Wednesday, August 4, 2010

...Saya jahat...

.
Saya jahat. Ya, saya tahu saya jahat. Hati saya jahat. Perasaan saya juga jahat.
.
Saya tak patut punya hati dan perasaan sebegini. Saya tidak tahu kenapa tiba-tiba hati dan perasaan saya jadi begini.
.
Baiklah-baiklah. Saya tekad... Hari ini saya tinggalkan kamu dengan kenangan yang akan menjadi sejarah yang tidak akan berubah selamanya.
.
Saya tidak akan menoleh kebelakang lagi. Sebab saya dah tak boleh untuk lakukan demikian. Masa hadapan saya mungkin menjanjikan yang lebih baik untuk saya.
.
Masa hadapan saya lebih memerlukan saya. Masa silam perlu dibuang. Saya mungkin kejam. Saya mungkin pentingkan diri. Tapi itu semua saya belajar dari kamu!
.

Terima kasih kerana masih lagi mencari saya...
untuk berkongsi rasa kamu...
untuk berkongsi lara kamu...
untuk berkongsi hati kamu...
Saya hanya mampu mendengar,
memberi kata semangat.
Tapi saya tidak mampu lagi
untuk mengubati kesakitan itu.
.
Bandung cincau hanya tinggal sebuah kenangan.
Minuman itu tidak akan saya tinggalkan,
tetapi orang yang sering minum bersama saya dahulu,
akan saya gantikan.
.

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...