Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Friday, March 20, 2009

...kelebihan menjadi wanita...mungkin! hu3


s0nok je ari ni...nk tau knp? nak tau? nk tau? sbb aku tak kena denda lwt dftr k0s! fuhhh....lega skit. klu kena 2 aku kena byr rm125. mahal 2... die kire ikut sbjek. 1 subjek 30 hengget.

kite wat skit kire2 k...huk3
30x4=120
120+5(denda lewat dftr)=Rm125

s0, tlepas la aku dr membiarkan duit aku terbang sbegitu shj. org kat akademik 2 mmg baik la. sgt baik. tq incik2 yg telah mlayan kami. aku+r0mate(die p0n bleh xdftr? rugi je rajin g klas. ha3)+clasmate aku(sian bdk ni bngkak2 mata die nangis).

clasmate aku 2 mule2 nk trs byr je...xm0 byk citer. but dgn adenye aku yg bmulut manis ni, kami sumer tlepas begitu shj. muke smpati aku mmg org lain akan tgk btl2 ksian k0t. s0, k0rng kena blanje aku k! nak upah...nak upah...nak upah...

walau ape2p0n...jasa incik2 yg td 2 bsamaan dgn s0rng kak krani (die kerani ke..?hmmm) mmg amat d hargai. tq2x!

hanye Allah sahaja yang membalasnya....

luv peace n0t war..

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...