Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Tuesday, March 3, 2009

sangat benci pada llaki ini...!


aku sgt ske!!! br je abis baca paper metr0. pdn muke k0 n0rman hakim...dusshhh3x!

ade org wat game khas utk blasah die. he3...ramai jgk org yg tak ske dgn die rupenye. igtkan aku s0rang je. ni bsmgt utk tmbh dan tambah dan tambah utk tak ske kat mamat s0rng ni. n ade jgk permntaan yg mntak game nk tmbuk2 memey 2. 2 lg aku xske.
~memey...klu k0 jmpe remy aku, k0 jgn g0da ok. die x ensem p0n...

tp yg aku herannye dgn d0rng ni...da kena hentam teruk mcm 2 p0n bleh lg bpura2 sabar. p0yo ar! d0rng ni xde prsaan ke? mybe hati 2 da gelap k0t...2 la prsaan itam je 2. xde ke rs bsalah ke, rs sedih ke, rs kecewa ke...rs ape2 jelah. ni bleh plak rileks je bg k0men.
~hmm...manusia jenis apakah itu?

kes d0rng ni mmg bleh d jdkan pengajaran utk kte sumer. jgn la nk gtl sgt...setia lah kte pd yg satu n pd wanita2 kat luar sn, suami org jgn la nk jd idaman. he3..cr la llaki lain. sian kat anak isteri die. xde ke rs smpati kte ssama manusia. sm2 manusia. sm2 prmpuan. xkn la x fhm?
~h0h?h0h?h0h? (gaya abg helmi)

sesungguhnya Tuhan itu Maha Adil...jika kita mnyusahkan idup org lain. idup kte akan bkali2 d susahkan. s0, jalanilah idup dgn aman n amalkan la hidup yg sihat. cehhh!

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...