Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Wednesday, March 18, 2009

sejuk yg luar biase


$ejuknye.......

aku mmg x tahan sejuk. on kipas plg laju p0n 2 je. ha3....sian kat r0mate aku yg s0rng ni. tpakse la tahan k. nk wat mcmane aku mmg xbleh tahan sejuk. klu 0n kipas laju2, alamatnye..xduduk diam la aku. xtd0 la aku spnjang malam. kih3

r0mate oo...r0mate..
sabar byk2 k. sbr 2 sparuh dr iman. iman itu ade dlm syurga. nk msk syurga x???(dgn gy memujuk mntak smpati)

klu d0l02,
aku td0 mst pakai st0kin. tp kini tidak lagi. he3..aku cube utk x biasekan tak pakai st0kin. smnjak mak ckp "mcm org dlm pantang"...mak...! org bujang lg la. smpai ati ckp mcm 2. huk2. smjak itu st0kin telah ku tgglkan. tp kdg2 pakai jgk la. mn nk tahan....

tp kini,
tak pakai st0kin da...but, sweater plak mjadi teman td0 aku. tp mmg sejuk arr..knp bleh jd mcm ni? peliknye...

ble aku kuar p0n, aku gerenti pakai kasut. sbb ade st0kin. he3...pasaraya 2 sejuk 2. msk cinema lg la sejuk. teringat d0l02 time dating g tgk wyg...klakar je. exbf aku jarang dpt tgk dgn tenang. sbb mulut aku ni x abis2 bsg cmplain sejuk. lps 2 tak bleh duk diam. mcm2 p0sisi aku try. slalu je kena s0und. "duk diam2 bleh x?" of c0z la bleh. tp 2 minit je! ha3...

s0 pd llaki2 di luar sn...(wahh....nk pr0mosi diri sendiri plak)
hrgai la awek anda yg bleh tahan sejuk 2. sbb klu dpt org mcm aku. mmg sgt malang.
tid0 kipas kena plahan. plg laju 2 je ok. jgn nk mimpi nak psg airc0n. tp yg untungnye, bleh jimat bil elektrik pe....kan? kan? kan?

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...