Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Wednesday, March 25, 2009

That a H.E.R.0 lies in u


kau nak tahu tak...kakak tu ckp pe "bib tukan cantik, lemah lembut, manja...knp die pilih die 2? bib 2 bleh dpt yg lebih baik"


~mlm ni lgsg tak bleh nk tls n0vel...bib, lg brape mggu je ni nak kena hantar. tlg arr jgn wat prangai mcm ni. (pesanan buat diri sendiri)

yg kat ats 2, kata s0rang kwn aku kpd aku. cik rehan kte...pe yg kwnnye katakan tntg aku. jwpn aku senng je, "okey...esk jgk aku cr bf br!" dgn penuh smgt. ha3

igt senng ke? aku p0n tak mntak dpt bf mcm 2...mcm ni..kan sumernye bmula dr hati. klu bleh mntak n order yg mcm2 of c0z la xde org yg akan sedih or kecewa dlm dunia ni. kan? itulah namenye dugaan hidup yg perlu d tempuhi oleh insan2 terpilih. klu bkn dugaan ni mybe aku d anugerahkan dugaan yg lebih maha hebat.

as l0ng as aku masih kuat utk btahan, xkn nak bputus asa kan? teruskan la slagi ada daya. lgp0n ini pilihan aku. aku kena btanggungjwb atas pilihan ni. jgn slhkan sape2...

~ssgghnye...rupa paras tdk mjanjikan kebahagiaan ssorg manusia itu. klu btl p0n pe yg d0rang ckp tntg aku. cantik n bla..bla..bla...(cntik ke??) aku tak rs 2 tiket utk aku slalu rs bahagia. makin byk kurnia Tuhan, makin baik ciptaanNya itu...makin byk dugaan dtg utk mnguji hambaNya.
~mungkin wajah tak brape nak cantik krn itulah dia mudah mendpt kebahagiaan. Tuhan itu Maha Adil rite?

buat r0mate aku yg sdg bduka...
jgn sedih2. jgn fkr sgt. usaha dah usaha, d0a p0n da d0a kan? s0, bertawakal je...klu benar itu j0doh k0, xkn ada yg menghalang. cume trslah bd0a agar d permudahkan skit dugaan ini.


~~trime dgn hati yg terbuka.
~~biarp0n sedih, cubelah utk gmbira.
~~that a her0 lies in u....

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...