Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Sunday, March 15, 2009

nenek...

wajah nenek kesayangan hamba

knp demam lg ni? knp asyik demm je??? mmg la ble sakit 2 anugerah Tuhan. but klu asyik sakit je...btl2 mnguji kesabaran.
~sgt skt kepala.
~ssh nk tit0.

~makkkkk.......!!!!


walaup0n skt kepala ni mcm nk pecah, tp mak pesan jgn manjekan sgt sakit2 ni. yes m0ther, org ikut nsht mak! (tp tak tahan la. mcm nk pecah je rs)


khamis ari 2, 12 mac 2009...perginye nenek tcinta wat slamanye. aku da xde atuk n nenek da. dua2 belah pihak da meninggal dunia. ttibe rs sgt sedih. xde "kampung" lg dalam hidup aku. nak blk kg nk teng0k sape? klu dl tgk nenek. skrg nenek da xde.....

~s0b...s0b...s0b...
~sm0ga arwah nenek d tempatkan d tempat org2 yg beriman. amin..


kenangan dgn nenak mmg xakan d lupekan. tmbhan plak ms last2 khidupan nenek, nenek mmg agak uzur. n time 2 nenek duk kat umah aku. mak jaga nenek. (mak mmg anak yg baik) ms dekat h0spital p0n. nenek duduk h0spital yg dekat dgn umah kami. h0spital sg.bul0h. sperti biase mak jugaklah menunggu stia nenek. walaup0n mak tak larat sgt. mak aku da tua la.. slalu skt2 kaki. but...mak tetap jlnkan tanggungjwbnye sbagai s0rng anak yg baik.

~mak jgn risau...kebaikan mak 2 ade pd sumer anak2 mak.
~bangga skejap. huk3

aku sempat ade time kenduri tahlil wat nenek. 2 malam je. malam ni da ade kat khar blk. sbb ade klas kan. tp demam plak. (br je lps makan ubat...knp ubat sgt pahit???)


family n sanak saudara wat g0tong r0yong masak utk mlm knduri tahlil ni. (walaup0n ade yg curi tulang...cisss!) n ade shari 2, aku tlg ar k0pek bawang. then pisau kena tangan. ha3...ape da, br wat keje skit da luka sana, luka sini. ntah ape2 btl! ksian jgk jari aku ni. da ar kena 2 kali. tmpat yg sm plak 2. rs mcm nk mjerit je ble kena 2. sakit giler wehhhh!


sblm mngakhiri st0ry mlm ni...
nk mntak maaf skit pd org yang aku mksdkan kat citer bwh ni..aku agak em0si0nal skit time mnulis 2. ttibe rs geram yg tramat. he3...biase ar, klu mrh tp kte tak lepaskan mula la tgn 2 laju je nk menaip. tp sumernye aku x simpan dlm ati. mcm yg slalu aku katakan. stiap org ade pndapat msg2.
~xpe3....

sy syg kam0000....

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...