Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Thursday, March 26, 2009

may all my dreams c0me true





Apa impian awak?
Impian saya adalah apa yang saya d0akan setiap hari

Awak rasa akan tercapai?
Susah nak cakap. saya hampir putus asa...

Awak dah berusaha atau hanya bd0a sahaja?
Saya sudah berusaha. Mungkin usaha saya masih bel0m mencukupi

Awak kecewa dengan kehidupan awak?
Tidak. Hmm... mungkin kecewa sedikit. Hidup ini terlalu sukar.

Awak marah dengan takdir awak?
Tidak. Siapa saya utk mempersoalkannya. Mungkin ini hanya dugaan kecil buat saya. Mungkin ada dugaan yang lebih hebat yg telah menimpa manusia lain.

Awak jadi seorg yang pemarah bila melihat emosi awak tidak brape stabil kini?
(mana kau tau ni?...hu3) Semestinya tidak. Marah bukan jln pnyelesaian. Cuma byk perkara yg saya lihat sudah byk berubah. Saya berharap segala perubahan itu akan segera kembali kepada asal. Saya lebih selesa menjadi seperti yg asal.

Perubahan yang bagaimana awak maksudkan?
Hmm... memang saya tidak menjadi pemarah. saya msh byk ketawa dan ketawa. Tapi jauh d sudut hati saya, saya sgt sedih. kerana itu sedikit sbyk smgt sy telah ilang. malah, sy tidak dapat melakukan byk aktiviti krn prsaan sy sgt tdk gmbira. saya makin malas utk pergi ke kelas (pg td br p0ntng 1 kelas lg. bak kata r0mate...PEMALAS! ha3). saya jugak makin sensitif. cpt trase dgn pe yg org lain ckp. tp saya tak tunjukkan sgt. sbb sy tau 2 bkn diri saya. lps 2, sy jgk makin tak bleh nk siapkan n0vel sy (esaimen ini mst d hantar ptghn bln dpn...sdikit tensi0n) . f0kus sy byk yg lari. sy lg ske ddk di dlm blk. buat ape? sy p0n xtau pe yg sy buat. mnghabiskan ms begitu sahaja. B0RINGGGGGG!!! bile akan kembali seperti dulu?

Harapan awak?
Saya tak sabar nak tggu hari2 strsnya. sbb sy nak tgk apa penyelesaiannya dan pe yg tjadi. sy rindukan ms lalu sy... ms kini byk menguji kesabaran sy. ms akan dtg akan mjawab segala kekusutan. D0akan utk saya ya!

~~giler ke? wat dial0g utk diri sndiri? sndiri tanya sendiri jawab. hu3
~~sdg muhasabahkan diri sndiri.
~~genting....i'm c0ming!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...