Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Saturday, April 25, 2009

+aku sedikit blurr+


betul3x...salah!
hp ni bunyi lg.
ggu aku mnaip n0vel yg br je bbrapa baris.
aku usya hp.

"tahniah selang0r menang"

aku bkerut...
pehal plak mamat ni ckp mcm ni?
menang ape?

aku da start ketawa
oo00...
rupenye menang lwn b0la.
sel vs kelantan.
sggh aku x begitu berminat
walaup0n sel tetap d hati
ha3

MySpace

then,
ble aku fkr2
ptt la bsg kat bwh td
ade jerit2...
prmpuan n lelaki.
sggh mengganggu td0 aku.
hmm...
excited beben0r mereka ni.

pnh one day 2,
aku ddk dpn s0rng bdk lelaki dlm klas.
aku dgr die ckp...
"ala,sel 2 bknnye hebat sgt" (dlm dialek d0rng la)
ni bleh mdtgkan marah! hahahaha
aku p0n pndg belakang,
"ehem..ehem..ehem..."
2 jelah resp0n aku.
x kuase nk jd begitu em0si.
bdk 2 p0n,
"opss...sori. kawe x prsn"
aku p0n senyum jelah.

s0,
walaup0n sel menang...
of c0z la aku bangga.
but...
mn p0n asal kte,
kte ttp rakyat M.A.L.A.Y.S.I.A
kte ttp tak pnh bjaya nk g lwn b0la pringkat antarabangsa! hahaha

~aku xske smgt kenegerian~
~n0...n0...n0~

MySpace
(gaya seorg juara...ha3. tahniah buat team b0la selang0r)

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...