Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Monday, April 27, 2009

+jgn tiru aksi ini+


...ok...

aku sdkit bengang. ha3
nape sumer org (family i ler) yg aku mntak dorg k0l,
akan k0l dgn cptnye.
B.U.T
1st skali d0rng warning
"jgn tnye psl duit"
hahahaha

mata duitan sgtkah aku???
SmileyCentral.com

kck ati!
MySpace

TAPI
ini mungkin akibat dr pbelanjaan aku bulan ni
yg aku da overl0ad mbelanjakan duit p0ket kiriman family.
hahaha
x smpai 2 mggu bln april blalu,
aku dah mnggunakn pujuk rayu
utk mntak duit blanje lg.
dan utk bln ini je,
kak Ya telah mn0upkan 2 kali utk aku.
dan inilah akibatnye.
knp dgn bln APRIL???
bajet mmg lari giler.
dan x mmpu lg utk d kejar!

sbnrnye...
aku mntak d0rng k0l aku (kak na, kak ju, m0ther then mgsa trakhir abgl0ng)
adalah krn
.
.
.
.
.
aku nk mntak sp0nsor
utk print n0vel aku ni
slain mnaja kulit muka dpn n0vel ni.
tgk...
walaup0n pd dasarnye,
aku tak sebut 'duit'
ttapi dlm diam,
mereka tpkse juga mngeluarkan duit utk aku.
(mereka sudah ttipu sbnrnye...ha3)
SmileyCentral.com

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...