Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Tuesday, April 21, 2009

tag abg.faizie


okaiii...kte jwb tag abg faizie plak. (hidup ni ssh klu kte bhutang..he3)

1. Sejauh mana anda kenal saya?
~sejauh k0ta kinabalu...lari2, lps 2 pth blk ke sg.buluh. jln kaki plak ke melaka (ehh...melaka tak best! ha3) ok, xjd g melaka kte g j0hor la. hmm...sejauh itulah sy kenal abg faizie.

2. Hebatkah saya?
~hmm...hebat yg mcmane abg faizie nk tahu? oleh sbb ari 2 dah menang award, jd hebatlah jgk. (klu hebat tang pr0pa dlm debat mmg sgt d akui!)

3. Apa ucapan paling istimewa anda untuk saya?
~sy syg abg faizie! hahahahhahaa...sab02. mst hargai sgt kan? okla...wish btl2, sy d0akn sumernye bjln lancar n baik2 jew. dpt jmpe awek yg baik (mcm sy...kih3). dpt jd ckgu yg best. dpt jd rakyat sel yg dedikasi. cehhh!!! ha3

4. Harapan anda bila saya berkarier nanti.
~klu da bkarier, byk duit...jgn lupe kat sy. klu jd b0s, ade jwtn k0sng (jwtn yg tggi2 skit) jgn lupe jgk dekat sy. pendek kata...jgn lupe kat sy la!

5. Adakah anda yakin suatu hari nanti Hairul Faiezi Lokman merupakan menteri sebuah kabinet?
~klu amik sy jd sbgai s/u ke...ape ke...sy yakin sgt3x!


okaiii...da selesai.
jujur jew jwpn sy ni.
ske x???
he3

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...