Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Tuesday, April 7, 2009

A.D.i.K

...adik2ku yg semp0iii...

...kami btiga (mcm kmbr je..ha3)...

...ble llaki d buli...

...stiap raya bj kte0rg mst sm warna (walaup0n kdg2 agak tsasar skit)...

...k0ngsi cerita yg sm (akukan kakak yg sp0rting)...

RINDU MEREKA BERDUA!


al0~~~

xbleh f0kus la skrg ni. g0 bib g0! n0vel ni kena siapkan jgk! (ahhh...tensen jew) knp xbleh f0kus ni??? hati ni rindu sgt kat adik2 aku. wahhh...da lm giler x jmpe d0rng. asyik jmpe adik2 org lain je. hik3

td k0l adik prmpuan, lm jgk b0rak...smpt jgk la ngumpat bsama2. ha3...mggu ni die blk umah. cuti study week katanya. da nk exm da bdk 2. gud luck!

~tp tpkse mnghadkn pbualan kami sbb die nk study. esk ade test undang2 die ckp...
(tnyata adik aku lg hebat dr aku...he3)


k0l adik llaki plak asyik msk v0ice mail je. knp ttp tep0n ni adikku??? hu3...tgh ngaji ke time ni. adik aku ni sek tahfiz. ckp dgn die p0n tak abis2 kuar "insya'Allah", "alhamdulillah" byk lg la pkataan yg menunjukkan die ni lain skit. hik3... (baguih adik b0ngsuku!)



~iklan jap. tersedak ke bdk ni. die mis k0l...nk mntak k0l blk le 2. huh~~


hahahaha ok...dapat da b0rak2 dgn die. s0alan 1st aku, "ade org ng0rat ayieb x?" kih3...die plak malu2 nak jwb. (aku kakak yg sp0rting...yeahhh!).

akhirnye....tlepas jgk rindu pada dua org adik aku ni. walaup0n juz dpt dgr suara je. huk3. wahhh...nak blknye! nak g mlawat adik b0ngsu. xde ksmptn lg nk lawat die kat sek die...die mmg jrg sgt2 blk.

s0alan2 yg biase adik2 aku tnye
+ble k0 ni nk jd mcm kakak?+
+diet lg ke x?+
+kak bib...t0pupkan bleh? (dgn suara yg mnje)
+apsal k0 yg mcm adik ha?+

ha3
.mmg serius, slalunye adik prmpuan aku 2 mcm kakak aku, adik llaki plak btindak mcm abg aku.

rindu dgn d0rng...rindu3x!

~mak slalu ckp..klu dekat gaduh, ble jauh rindu. hu3....
mmg bet0i p0n!~

No comments:

Post a Comment

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...