Pages

Tanpa Suara Tetap Boleh Didengari

Saturday, April 18, 2009

"ckgu"

MySpace
mmg diri ni trase nk mjerit skuat ati...sbb td da tls pnjg2 psl citer tesis aku. tp last2, lapt0p ni wat hal plak. igt adelah die da save, tp habuk p0n tarak!

MySpace
skrg ni p0n..aku rs bengang. dush3x! rs mcm nk tmbuk2 org. bkn bengang pe p0n, ni sumer akibat k0men kat fs dr student remy. ahhh....trase hati giler. aku p0n mmulakan babak drama aku. pr0tes2x!!!

MySpace
nak nangis...sbb aku mmg kck ati sgt! aku fhm situasi "ckgu", but aku rs ade lg byk cr utk die bg jwpn. bkn 2 jwpn yg aku harapkan. kck ati! kck ati! kck ati!

MySpace
walaup0n da d pujuk (skit je die pujuk...yg lain 2 kena mrh adelah) tp aku akan ttp tggu pujukkan yg btl2 punye. ahhh....kck ati jgk!

MySpace
mmg rs tak puas hati....nk nangis guling2!

2 comments:

Tulis-tulis...nanti saya baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...